اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

باید از گنج دفاع مقدس محافظت کنیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دوران دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران گنجی است که باید از آن محافظت کنیم.

باید از گنج دفاع مقدس محافظت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 41 ثارالله‌ و جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران گنجی است که باید از آن محافظت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر گنجی در زمین و در اعماق دریاها پیدا شود، کهنه و خاک‌گرفته و دارای زنگار است، اما گنجی که نصیب ملت ایران شد، شاید بر اثر غفلت رهگذران غباری روی آن نشسته باشد، اما چراغ هدایتی در دنیا و آخرت است.

دشمنان متوجه گنج جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: این گنج هدیه به سایر ملت‌ها و امت مسلمان است که متوجه روشنایی و برق آن شدند و تحمل و پاسداری از این گنج با روح و جان مردم ایران اسلامی آمیخته شده است که تحریم‌ها، تهدیدها، تحقیرها هرگز غباری روی آن ننشاند تا چه رسد به اینکه پوسیده و کهنه شود. 

نوری با بیان اینکه دشمنان انقلابی، دینی، فکری و فرهنگی این نظام تاب تحمل دیدن روشنایی گنج ملت ایران را ندارند، گفت: خداوند را شاکریم که غرش توپخانه‌ها را به گوش خود نمی‌شویم، حرکت تانک‌ها را در مناطق مرزی کشورمان مشاهده نمی‌کنیم، رمز عملیات، مارش‌ها و اعلام خطرها را از رادیو و تلویزیون نظاره‌گر نیستیم.

توطئه‌ها تکلیف‌های ما را بیشتر می‌کند

وی ابراز داشت: طی این مدت کسانی که تاب تحمل این گنج را ندارند از هیچ توطئه، تحقیر، فتنه، انحراف و تهاجم نظامی و فرهنگی فروگذار نبودند و این موضوع مسئولیت، مأموریت و تکلیف ما را پایان یافتنی نمی‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: نور ناشی از این گنج بزرگ که به روح و جان ملت ایران نشست، هیچ‌گاه ملت را در برابر تهاجمات ننشاند و لحظه‌ای حاضر به رها کردن این امانت نشدند و متدین‌ترین، انقلابی‌ترین و رعناترین جوانان را در راه این گنج ماندگار تقدیم کردیم که این گنج برای بشریت چراغ راست و هدایتی است.

امروز توطئه‌ها به خانه‌های ما نفوذ کرده است

وی با تاکید در حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی اذعان داشت: در گذشته توطئه‌ها و تهاجمات به خانه‌های ما نفوذ نکرده بود و در میان جوانان احساس خطر نمی‌کردیم، اما امروز بدخواهان و بدطینتان به‌ دنبال تضعیف و تخریب مردم هستند و بیش از گذشته وظیفه صیانت داریم.

نوری تصریح کرد: امروز علاوه بر اینکه به دقت بیش از پیش در تمام جوانب مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها نیاز داریم، وظیفه داریم تا از این هدیه الهی که خونبهای شهیدان، روشنی بخش و هدایتگر انسان‌های عصر حاضر و آینده است، محافظت کنیم.

تهدید گزینه نظامی در راستای هجوم صدامیان است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: این تحریم‌ها در راستای هجوم صدامیان با همان توپ و تانک‌ها است، اگر دیروز مهره سوخته و نادان خود یعنی صدام را مأمور کردند، امروز خودشان و هم‌پیمان‌هایشان گزینه هجوم نظامی را روی میز دارند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی هدیه الهی، میراث شهدا و امانت امام راحل است که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این هدیه بیش از گذشته به پاسداری، هوشیاری و صیانت نیاز دارد تا خدای ناکرده بر اثر غفلت و سهل‌انگاری عده‌ای غبار روی آن ننشیند.

انتهای پیام/80028/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول