اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی دماوند خواستار شد

تلاش شبانه‎روزی نیروی انتظامی دماوند برای برقراری امنیت

فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند گفت: در راستای اهداف نیروی انتظامی که برقراری امنیت و آرامش در شهرستان دماوند و کاهش بزه و خلاف است، همکاران ما با تلاش شبانه‎روزی خود از هیچ کاری دریغ ندارند.

تلاش شبانه‎روزی نیروی انتظامی دماوند برای برقراری امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا ریوندی پیش از ظهر امروز در جمع نیروی‎های نظامی و انتظامی شهرستان دماوند که مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند برگزار شد، گفت: در راستای اهداف نیروی انتظامی که برقراری امنیت و آرامش در شهرستان دماوند و کاهش بزه و خلاف است، همکاران ما با تلاش شبانه‎روزی خود از هیچ کاری دریغ ندارند.

وی ادامه داد: با برتر شدن فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند در شرق استان تهران، وظیفه ما چند برابر شده و باید بیش از پیش به کار خود در زمینه برقراری امنیت و آرامش ادامه دهیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند از هماهنگی و همکاری خوب تمام دستگاه‎های شهرستان دماوند با نیروی انتظامی خبر داد.

ریوندی از حضور رؤسای نهادها و ادارات شهرستان دماوند، اعضای شورای تأمین، شهرداری‎ها، ائمه جمعه و شوراهای شهر و روستا در این مراسم تقدیر و خاطرنشان کرد: این حضور نشان‎دهنده هماهنگی و تعامل خوب این یگان‎ها با یگان نیروی انتظامی است.

همچنین در این مراسم سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران تقدیرنامه فرماندهی نمونه شرق استان تهران را به نیروی انتظامی شهرستان دماوند و لوح فرماندهی نمونه بخش در شرق استان تهران را به نیروی انتظامی رودهن اهدا کرد.

حسن ختام برنامه نیز تقدیر از پرسنل و سربازان نمونه نیروی انتظامی شهرستان دماوند بود.

انتهای پیام/2568/س30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول