اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‎زمان با هفته نیروی انتظامی

پلیس فتای دماوند آغاز به کار کرد

هم‎زمان با هفته نیروی انتظامی و بنا به قولی که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند داده بود، پلیس فتا ویژه رسیدگی به جرایم سایبری و اینترنتی در این شهرستان آغاز به کار کرد.

پلیس فتای دماوند آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار پلیس فتای شهرستان دماوند گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی فناوری اطلاعات و ورود اینترنت در بسیاری از امور، نیاز به وجود این واحد در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دماوند احساس شد.

سیروس فتحی در معرفی پلیس فتا اظهار داشت: این واحد در چند سال اخیر به واحدهای نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و هدف اصلی آن مبارزه و کشف و کاهش جرایم سایبری است.

وی همچنین به اقدامات بازدارنده این واحد اشاره و بیان کرد: همیشه گفته‎ایم و می‎شنویم که پیشگیری بهتر از درمان است و در زمینه بروز و ظهور تخلفات اینترنتی نیز این شعار عینیت دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به مردم توصیه کرد: خانواده‎ها و به ویژه کاربران اینترنت باید با تهدیدها و مرزهای این امر آشنایی داشته باشند تا خدای ناکرده مشکلی برایشان پیش نیاید.

وی در این زمینه به نقش مهم اطلاع‎رسانی و رسانه‎ها اشاره و تصریح کرد: اصحاب رسانه که همیشه همکار و همیار ما هستند، می‎توانند با اطلاع‎رسانی درست در این زمینه، روش‎های استفاده درست از اینترنت را به هم‏وطنان و خانواده‎ها یادآور شوند.

فتحی امنیت را محصول همکاری مردم و نیروی انتظامی با اطلاع‎رسانی رسانه‎ها دانست و خاطرنشان کرد: برقراری امنیت در همه زمینه‎ها وظیفه ذاتی و هویتی نیروی انتظامی است که این امر با آگاهی‎رسانی و اطلاع‎رسانی رسانه‎ها به مردم بیشتر و بهتر محقق خواهد شد.

وی در زمینه ارتقای درجه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: در این زمینه ما درخواست فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان دماوند را به مقامات بالادستی خود ارسال کرده‎ایم.

فتحی اضافه کرد: در صورتی که مسئولان بالادستی در زمینه ارتقای نیروی انتظامی شهرستان دماوند احساس نیاز کنند، مسلماً موافقت خواهند کرد و به دنبال آن تأمین زیرساخت‎های کار آغاز خواهد شد.

وی از سرپرست شهرداری دماوند که در این مراسم افتتاحیه حضور داشت، درخواست کرد: زمین مناسبی برای فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند در صورت ارتقا در نظر گرفته شود تا بتوان برای ساخت یک ستاد فرماندهی مناسب و درخور شأن اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظاهر ساختمان و پرسنل نیروی انتظامی را از عوامل مؤثر و بازدارنده تخلفات خواند و تصریح کرد: ما باید برای خدمت به مردم که ولی‎نعمتان ما هستند در تشکیلاتی که مناسب و درخور است، تلاش کنیم.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول