اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

استقرار دمای سرد در زنجان استمرار می‌یابد

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود هوای سرد به استان از روز گذشته گفت: این کاهش دما طی 24 ساعت آینده در زنجان تداوم می‌یابد.

استقرار دمای سرد در زنجان استمرار می‌یابد

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده صاف پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: طی این مدت استان شاهد افزایش شدت وزش باد هم خواهد بود.

وی با اشاره به نفوذ هوای سرد از دیروز به استان زنجان افزود: این هوای سرد تا فردا در استان زنجان تداوم می‌یابد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان از عبور سامانه هوای سرد از روز پنجشنبه از استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: شدت وزش باد هم از روز پنجشنبه در استان زنجان کاهش می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه از آغاز سال‌جاری تاکنون بارندگی در سطح استان زنجان وجود نداشته، اضافه کرد: پیش‌بینی‌های یک هفته آینده فعالیت هیچ سامانه بارشی را در این استان نشان نمی‌دهد.

یاغموری ادامه داد: پیش‌بینی‌های انجام شده بیانگر نرمال بودن بارش‌های استان زنجان در فصل پاییز است که همین درصد هم به تحقق نزدیک است.

وی دمای صبح امروز شهر زنجان را هشت درجه اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با همین ساعت روز گذشته هفت درجه کاهش یافته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان حداقل و حداکثر دمای شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته بین پنج و 23 درجه در نوسان اعلام کرد و گفت: دلیل احساس سرد بودن بیش از دمای اعلامی وزش باد سرد است.

این مسئول شدت وزش باد در سطح استان زنجان را 10 متر بر ثانیه یا همان 36 کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

انتهای پیام/7300/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول