اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار قم خبر داد

آغاز فعالیت ستادهای پاییزه شهرداری قم در سطح مناطق شهری

معاون خدمات شهری شهرداری قم از آغاز به کار فعالیت ستادهای پاییزه شهرداری قم در سطح مناطق هشتگانه شهرداری قم خبر داد.

آغاز فعالیت ستادهای پاییزه شهرداری قم در سطح مناطق شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در تشریح برنامه‌های اجرایی ستادهای پاییزه شهرداری قم گفت: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و احتمال بارش باران، شهرداری قم ستادهای بیست و ششگانه خود را در سطح مناطق هشتگانه شهری به منظور مدیریت صحیح در امر پیشگیری از بروز آبگرفتگی معابر در نواحی شهرداری و به ریاست شهردار قم و محوریت معاونت خدمات شهری به اجرا می‌گذارد.

وی افزود: از ماه‌ها قبل نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در خصوص آبگرفتگی، برنامه‌های مطالعاتی و نرم‌افزاری جامع با توجه به بافت‌های متفاوت موجود در شهر قم اجرایی شد و به دنبال آن اقدامات زیربنایی مناسب با موقعیت مکانی در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد که از جمله این اقدامات می‌توان به کانال‌کشی و لوله‌گذاری برخی از معابر از جمله خیابان 19 دی، شهدا و سلامت اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: همچنین با توجه به وجود بافت‌های فرسوده شهری در برخی مناطق شهرداری که امکان هدایت آب‌های سطحی نیست، نسبت به حفر 215 حلقه چاه جذبی مورد نیاز در نقاط تعیین شده در مناطق هشتگانه اقدام شد.

اصفهانیان‌مقدم در ادامه افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح مدیریتی جلوگیری یا کاهش حداقلی بروز آبگرفتگی در نقاط آسیب‌پذیر صورت گرفته و امکانات لازم برای اجرای این طرح همچون استقرار اکیپ‌های ویژه و مجهز اندیشیده‌ شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: علاوه بر اجرای مانورهای آمادگی ویژه آبگرفتگی، نسبت به فعال کردن اکیپ‌های بازرسی و نظارت در مناطق هشت‌گانه اقدام شده است.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول