اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه تابستان امسال

550 هزار نفر از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بهره‌مند شدند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: 550 هزار نفر در سه ماه تابستان از خدمات پایانه مسافربری شهرد‌اری قم استفاده کردند و به شهرهای مختلف اعزام شدند.

550 هزار نفر از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان اظهار داشت: این ناوگان از 442 دستگاه اتوبوس، 539 دستگاه مینی‌بوس و 540 دستگاه تاکسی‌های برون شهری تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال یک میلیون و 400 هزار نفر از پایانه‌ مسافربری شهرداری قم به شهرهای مقصد اعزام شدند و خدمات لازم به این افراد ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به خدمات دیگر در 6 ماه نخست امسال گفت: بیش از 20 هزار نفر از زائران عتبات و مکه از پایانه مرکزی استفاده کردند و به مقاصد خود اعزام شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی خوابگاهی برای رانندگان اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون شهری در تابستان امسال گفت: این خوابگاه دارای ظرفیت 40 نفر برای رانندگان اتوبوس ، 40 نفر برای رانندگان تاکسی و مینی‌بوس بوده و با اعتبار بیش از 150 میلیون تومان احداث شده است.

عزتی خاطرنشان کرد: این خوابگاه دارای امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی، محل مطالعه کتاب، آشپزخانه، ملحفه‌های یک بار مصرف و ... است.

وی عنوان کرد:‌ رانندگان با استراحت در این مکان با آرامش خاطر می‌توانند به سفر خود ادامه دهند و این امر در کاهش آمار تصادفات موثر است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به آمار و اطلاعات خدمات ارائه شده در تابستان امسال گفت: حدود 200 هزار نفر که در قالب هیئت‌ و کاروان‌هایی از استان‌های شمالی و جنوبی برای زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) به شهر قم مشرف شده بودند از پارک‌سوار شمالی (انتهای بلوار زائر) استفاده کردند.

وی ادامه داد: خدماتی در حوزه مجتمع خدماتی رفاهی، رستوران و فروشگاه‌ها در این بخش به زائران ارائه شد.

عزتی یادآور شد: 550 هزار نفر در سه ماه تابستان از خدمات پایانه‌ مسافربری شهرداری قم استفاده کردند و به شهرهای مختلف اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پایانه‌ها به مسافران 50 شهر سرویس‌دهی می‌کند و روزانه بیش از هشت هزار نفر از پایانه‌ها، ترمینال و پارک‌سوارها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول