اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نیروی انسانی سپاه سیدالشهدا(ع) تهران خبر داد

وجود 4458 شهید سپاهی و بسیجی و سرباز سپاه در استان تهران

مسئول نیروی انسانی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از وجود 4 هزار و 458 شهید سپاهی و بسیجی و سرباز سپاه در این استان خبر داد.

وجود 4458 شهید سپاهی و بسیجی و سرباز سپاه در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی اسماعیل‎پور پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای پاسدار و بسیجی شرق استان تهران در دماوند اظهار داشت: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری به سرکشی و تکریم و تجلیل از خانواده معزز شهدا، سپاه اجرای طرح مهر ولایت را به همه زیرمجموعه‎های خود ابلاغ کرد.

مسئول نیروی انسانی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از اجرای طرح مهر ولایت از سال 91 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در تیر ماه 1390 خبر داد.

وی اضافه کرد: در آن سخنرانی که در جمع فرماندهان سپاه بود، حضرت آیت‎الله خامنه‎ای فرمودند «به خانواده‎های شهدا رسیدگی کنید و مهم‎ترین رسیدگی تلطف و خبرگیری است؛ خیلی‎ها به کمک مالی نیاز ندارند، اما به محبت و همراهی و همیاری نیاز دارند».

اسماعیل‎پور با اشاره به وجود 4 هزار و 458 شهید سپاهی و بسیجی و سرباز سپاه در استان تهران افزود: در این طرح 395 اکیپ 12 تا 20 نفره در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تشکیل شد که هر یک از این اکیپ‎ها وظیفه سرکشی و دیدار با تعدادی از خانواده‎های معزز شهدا را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه هر سال باید یک دوره سرکشی کامل از خانوده‎ها انجام شود، تصریح کرد: همچنین یک‌بار در سال خانواده‎ها در مراسمی شبیه مراسم امشب، دعوت شده و مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

مسئول نیروی انسانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: این همایش، سومین همایش تجلیل از خانواده‎های استان تهران است و پیش از این در شهریار و شهرری نیز چنین مراسمی برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه در مناسبت‎های مختلف سرکشی‎ها بیشتر می‎شود، گفت: ما در این سرکشی‎ها روحیه و انگیزه خاصی می‎گیریم و خستگی کار از تنمان بیرون می‎رود.

اسماعیل‎پور خاطرنشان کرد: در مراجعات و سرکشی‎ها پای صحبت خانواده‎ها می‎نشینیم و اگر مشکل یا مسئله‎ای داشته باشند، سعی می‎کنیم در حد توان پیگیری و رفع کنیم.

انتهای پیام/2568/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول