اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‎آباد:

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نقش موثر در تسهیل ترافیک خرم‎آباد دارد

فرماندار شهرستان خرم‎آباد گفت: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نقش موثر در تسهیل ترافیک شهر خرم آباد دارد.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نقش موثر در تسهیل ترافیک خرم‎آباد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را از راهکارهای موثر در کاهش ترافیک این شهر دانست.

وی درخصوص مسائل و مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل شهری گفت: با توجه به عرض کم خیابان‎های شهر خرم‎آباد و تعدد وسایل نقلیه در این شهر بویژه در ایام آغاز سال تحصیلی هرساله شاهد حجم نسبتاً سنگینی از ترافیک در معابر اصلی شهر هستیم.

ولی پوری اذعان کرد: با وجود پیگیری و تلاش‎های مستمر نیروهای پلیس راهور در سطح شهر خرم‎آباد ولی همچنان شهروندان قسمتی از زمان و وقت روزانه خود را در ترافیک سپری می‎کند.

فرماندار خرم‎آباد گفت؛ در راستای تسهیل ترافیک شهر خرم‎آباد شورای ترافیک این شهرستان در ایام مختلف سال با تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی راهکارهای علمی و تخصصی مفیدی را ارائه می‎کند.

ولی پوری اظهار داشت: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله عوامل موثر و کاهنده ترافیک شهری است که در صورت استفاده مناسب از ظرفیت سازمان‎های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و سرویس دهی مناسب آنها در سطح شهر و اقبال عمومی مردم و همکاری و همراهی آنها و استفاده فراگیر از خدمات این شرکت‎ها می‎توان شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر خرم‎آباد و تسهیل عبور و مرور بود.

فرماندار خرم‎آباد تاکید بر حضور گسترده نیروهای راهور در میادین و معابر اصلی شهر، ساماندهی ایستگاه‎های اتوبوس و تاکسی، تشدید گشت‎های نظارت سازمان تاکسیرانی، ایجاد سرعت گاه در برخی مناطق، اصلاح و رنگ آمیزی محل عبور و مرور دانش‎آموزان و ... را از جمله مهمترین مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان خرم‎آباد ذکر کرد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول