اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بوشهر:

مقام دوم تیمی نونهالان بوشهر در رقابت‌های کشوری قابل ستایش بود

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بوشهر گفت: مقام دوم تیمی نونهالان بوشهر در رقابت‌های کشوری قابل ستایش بود.

مقام دوم تیمی نونهالان بوشهر در رقابت‌های کشوری قابل ستایش بود

علی‌اکبر گلستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: دو سال حضور نونهالان بوشهر در رقابت سنگ‌نوردی نونهالان کشور و کسب مقام نایب قهرمانی کشور در دو سال متمادی، حاصل تلاش سنگ‌نوردان نونهالان بوشهری از مسابقات کشوری است.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بوشهر افزود: تیم منتخب نونهالان سنگ‌نوردی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بوشهر با حضور 6 نفر از ورزشکاران خود شامل سبحان ماهینی، امیرحسین رضایی، یاسین رضایی، نیلوفر بدیه، مریم آب بخش و سعیده اسماعیلی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد.

وی با بیان اینکه هیئت کوهنوردی استان بوشهر هیچ حمایتی از بچه‌ها نکرده است، ادامه داد: مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور رده نونهالان به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد با حضور هشت استان خراسان رضوی، تهران، فارس، بوشهر، زنجان، گیلان، خراسان شمالی و خوزستان در دو گروه پسران و دختران در سالن مخابرات آن شهر برگزار شد.

گلستانی یادآور شد: تیم سنگ‌نوردی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بوشهر با کسب 3 مقام شامل مقام  دوم سبحان ماهینی رده نونهالان الف پسر، مقام سوم مریم آب بخش رده نونهالان الف دختر و مقام پنجمی یاسین رضایی رده نونهالان «ب» پسر در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت.

وی گفت: سرپرست این تیم در بخش آقایان بر عهده محمدرضا توانا و در بخش بانوان برعهده مربی زحمتکش و مسئول بانوان صعودهای ورزشی بوشهر سرکار خانم بدیه بود.

گلستانی افزود: این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون و پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی در استان خراسان رضوی برگزار شد.

گلستانی خاطرنشان کرد: این مسابقه را باید جدی‌ترین دوره مسابقات نونهالان شناخت که در چند سال اخیر برگزار شده است.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بوشهر افزود: تیم‌های حاضر با تمام توان و آمادگی لازم در این مسابقات حضور داشتند و از ورزشکاران بوشهری پنج نفر از 6 نفر به بخش فینال راه یافتند که متاسفانه با اختلاف‌های کمی از رقبای دیگر در رده‌ دوم قرار گرفتند.

گلستانی یادآور شد: مریم آب‌بخش و نیلوفر بدیه نخستین دوره‌ای بود که در رده نونهالان «الف» حضور می‌یافتند و دشواری‌های محسوسی در این رده با توجه به کمبودهای استانی این ورزش متحمل می‌شدند.

وی بیان داشت: همچنین سعیده اسماعیلی نخستین تجربه خود را در مسابقات کشوری تجربه می‌کرد و جالب است بیان شود که آغاز فعالیت این نونهالان تنها همین تابستان بوده است که تلاشی ارزنده برای ایشان محسوب می‌شود.

گلستانی افزود: از ورزشکاران، خانواده‌های آنان و همه عزیزان مرتبط با هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بوشهر، دوستان و همراهان که در این برنامه به ما یاری رساندند و هیئت محترم استان خراسان رضوی و مسئولان مسابقات که نهایت همکاری را با تیم داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/66001/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول