اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

آموزش و پرورش به توسعه بهداشت مدارس توجه جدی کند

بخشدار آبپخش گفت: آموزش و پرورش به توسعه بهداشت مدارس توجه جدی کند.

آموزش و پرورش به توسعه بهداشت مدارس توجه جدی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش اظهار داشت: بهبود وضعیت بهداشتی منطقه آبپخش مساله مهمی است که همه مسئولان آبپخش در چارچوب وظایف خود باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در ارتباط با نیازهای بهداشتی آبپخش صورت گرفته که نتایج آن برای همه مشهود است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: باید مشکلات و نارسایی‌های بهداشتی موجود در منطقه آبپخش را شناسایی کنیم و با روحیه جهادی و اراده جمعی مسئولان برای رفع آنها تلاش کنیم.

وفایی بیان داشت: در هفته‌های گذشته از تمام ظرفیت فکری و ایده‌های موجود برای خلاقیت به‌منظور رفع کمبودهای بهداشتی منطقه آبپخش اجرا کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: افزایش نوآوری و نشاط در حوزه مسائل بهداشتی آبپخش موضوعی است که در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم و این مساله در چند طرح بهداشتی که طی روزها و هفته‌های گذشته در منطقه آبپخش اجرای شده، ملموس بوده است.

این مسئول اذعان داشت: توجه به بهداشت مدارس مساله مهمی است که در دستور کار شورای بهداشتی و مسئولان آبپخش قرار گرفته و به این منظور در 72 ساعت مانده به شروع سال تحصیلی جدید شاهد بازدید از تمامی مدارس و شناسایی نواقص این مشکلات بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در روزهای گذشته نیز از مدارس بازدید داشته‌ایم و به مدیرانی که کم‌کاری و اهمال در خصوص اجرای این طرح داشته‌اند، تذکر داده و در روزهای آینده نیز آن دست از مدیران مدارس که بهترین عملکرد در این زمینه را داشته‌اند، تشویق می‌شوند.

وفایی بیان داشت: در زمینه ارتقای بهداشت مدارس در آذرماه سال جاری نیز شاهد اجرای طرحی مشابه در تمامی مدارس منطقه آبپخش خواهیم بود و در مرحله جدید اجرای طرح مدیرانی که در اجرای مصوبات شورای بهداشتی کم‌کاری داشته باشند، معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد در منطقه آبپخش دستاورد ارزشمندی است که در روزهای گذشته شاهد بوده‌ایم و با رفع تمامی موانع و مشکلات پیش رو در اجرای طرح به شکل موفقیت‌آمیز شاهد اجرای این طرح در آبپخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول