اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان:

اجرای برنامه‌های فرهنگی باکیفیت بستر بزه در جامعه را کاهش می‌دهد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: اگر مسئولان زمینه شرکت جوانان را در برنامه‌های فرهنگی فراهم کنند و برنامه‌ها هم باکیفیت برگزار شود، بستر بزه در جامعه کاهش می‌یابد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی باکیفیت بستر بزه در جامعه را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمد حسین محمدی فشارکی امشب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در فرمانداری برگزار شده بود، بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی هزینه‌بر است و با توجه به اینکه اعتبارات فرهنگی بسیار ناچیز است، ناچار هستیم از خیرین و فعالان عرصه فرهنگی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: امکان برگزاری برنامه‌های فرهنگی با تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است و در این صورت شاهد کاهش هزینه‌ها خواهیم بود.

محمدی فشارکی یکی از راه مقابله با جنگ نرم دشمن را تشویق و ترغیب جوانان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی برشمرد و گفت: اگر مسئولان زمینه شرکت جوانان را در برنامه‌های فرهنگی فراهم کنند و برنامه‌ها هم باکیفیت برگزار شود بستر بزه در جامعه کاهش می‌یابد.

فرماندار گلپایگان در ادامه بیان کرد: فرهنگ‌سازی باید از دستگاه‌های اجرایی آغاز شود و سپس به سایر ارکان جامعه تسری پیدا کند.

محسن حسین میرزایی با بیان اینکه عرصه فرهنگ پهناور است، تاکید کرد: کارشناسان، مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی شهرستان را شناسایی کنند و به سمت اصلاح مشکلات و تقویت نقاط مثبت فرهنگی گام بردارند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان منوط به تصویب آن برنامه در شورای فرهنگ عمومی است و اگر برنامه‌ای بدون تصویب در شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان برگزار شود، جایگاه قانونی ندارد.

انتهای پیام/63014/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول