اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان:

مردم دامغان مستحق دریافت خدمات بهداشتی و درمانی بهتری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان گفت: مردم دامغان مستحق دریافت خدمات بهداشتی و درمانی بهتری هستند و سطح این خدمات باید افزایش پیدا کند.

مردم دامغان مستحق دریافت خدمات بهداشتی و درمانی بهتری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رضا ناصری عصر امروز در نشست کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر دامغان در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: مشکل بهداشت و درمان در شهر دامغان وجود دارد که باید با همت مسئولان، مشکلات موجود برطرف شود.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا خدمات بهداشتی و مطلوب به مردم شهر دامغان ارائه شود و از این طریق رضایت‏مندی آنان را افزایش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان خاطر نشان کرد: سلامت و تأمین بهداشت و درمان مردم وظیفه همه مسئولان است و نباید کوتاهی در این ارتباط انجام گیرد و باید در جهت افزایش امکانات و کاهش کمبودها گام برداشت.

ناصری عنوان کرد: شورای اسلامی شهر و کمیسیون بهداشت و درمان این شورا نیز با شناسایی کمبودها و مشکلات بهداشت و درمان شهر دامغان و در اختیار قرار دادن آن به مسئولان انتظار دارد که مسئولان نیز برای برون‏رفت و حل مشکلات بهداشت و درمان این شهر تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان اضافه کرد: شورای اسلامی دوره چهارم شهر دامغان با فعال کردن کمیسیون‏های شورا، این آمادگی را دارد که بتواند در کنار مسئولان به مردم خدمات مطلوب ارائه کند.

وی بیان داشت: بررسی مسائل و مشکلات شهری و اولویت‏بندی مسائل و مشکلات و تشکیل منظم جلسات شورا و کمیسیون‏ها از مهم‏ترین برنامه‏های شورای اسلامی شهر دامغان است.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‏های خود در زمینه مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی و اقدامات و فعالیت‏های انجام شده پرداختند.

انتهای پیام/74002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول