اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

امنیت موجب رونق اقتصادی می‎شود

فرماندار شهرستان رامیان گفت: تلاش ماموران انتظامی موجب برقراری امنیت می‌شود که این امنیت آسایش مردم و رونق اقتصادی را به ارمغان می‌آورد.

امنیت موجب رونق اقتصادی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی سوخته‎سرایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با تبریک انتخاب حسن صادقلو به عنوان استاندار جدید گلستان از زحمات جواد قناعت استاندار گلستان تقدیر کرد و اظهار داشت: استان گلستان برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش نیازمند همدلی و همکاری همگان است.

دفاع از حقوق مسلم مردم از سوی رئیس جمهور در سازمان ملل صورت گرفت

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و افزود: در سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به آمریکا دفاع از حقوق مسلم مردم و نظام در همه زمینه‎ها صورت گرفت.

صحبت‎های مسئولان ما در سازمان ملل چهره‎ زیبایی از نظام را منعکس کرد

فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: برنامه‎ها و صحبت‎های مسئولان ما در سازمان ملل شکافی را در بین اردوگاه دشمنان نظام همچون آمریکا و صهیونیست ایجاد کرد و باعث شد چهره‎ای زیبا از نظام اسلامی در افکار جهانیان شکل بگیرد و انشاءالله این امورات باعث پیشرفت و تعالی نظام می‎شود.

امنیت موجب رونق اقتصادی می‎شود

سوخته‎سرایی با اشاره به هفته نیروی انتظامی از تلاش‎های شبانه‎روزی پرسنل زحمت‎کش پلیس تشکر کرد و اذعان داشت: تلاش ماموران انتظامی موجب برقراری امنیت می‌شود که این امنیت آسایش مردم و رونق اقتصادی را به ارمغان می‌آورد.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان قسم‎خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با فشارهای اقتصادی تلاش دارند مشکلاتی را برای مردم به وجود آورند، تلاش پلیس در برقراری امنیت جای قدردانی دارد.

فرماندار رامیان با تاکید بر نقش رسانه‎ها و خبرنگاران در انعکاس مشکلات و معضلات اجتماعی به مسئولان از همه روسای ادارات این شهرستان خواست با همه خبرنگاران رسانه‎های سمعی و بصری در زمینه خبررسانی همکاری لازم را داشته باشند.

ادارات رامیان همکاری لازم را با ستاد بازسازی عتبات داشته باشند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامیان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات هم‌اکنون فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است که از ادارات و نهادهای رامیان درخواست می‎شود همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند.

مجید علی‎بیگ اظهار داشت: تاکنون مبلغ 20 میلیون تومان از سوی مردم و ادارات شهرستان رامیان برای بازسازی عتبات عالیات جمع‎آوری شده است.

واقعه غدیر در رامیان بازسازی می‎شود

وی همچنین با اشاره به نزدیکی ایام غدیر تصریح کرد: در ایام غدیر مقرر شده است که واقعه غدیر در این شهرستان بازسازی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامیان گفت: برای اجرای این برنامه از ادارات این شهرستان درخواست می‎شود همچون گذشته با همکاری خود تلاش کنند این امر به خوبی اجرایی شود تا با بازسازی این واقعه عظیم و تاریخی شکوه آن برای مردم و نسل جوان به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/2307/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول