اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان:

توزیع متوازن و یکسان خدمات در نقاط مختلف شهر در دستورکار ما قرار دارد

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز سیستان و بلوچستان گفت: توزیع متوازن و یکسان خدمات در نقاط مختلف شهر در دستورکار ما قرار دارد.

توزیع متوازن و یکسان خدمات در نقاط مختلف شهر در دستورکار ما قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز حامد صفت‌گل اظهار داشت: یکی از اماکنی که در حال حاضر عملیات اجرای فضای سبز آن در دست اقدام است، بلوار بهارستان در زیباشهر است که پس از اجرای شبکه آبرسانی در مسیر این بلوار، احداث فضای سبز آن شروع شده و هم‌اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است با انجام تغییراتی نسبت به سایر نقاط شهر جهت ساخت باغچه‌های آجری، آبنمای آجری و چند طرح دیگر در این محل اقدام شود.

وی افزود: نازیبایی‌های به وجود آمده ناشی از استفاده از جداول بتنی در برخی از نقاط شهر باعث شد تا از این جداول کمتر استفاده کنیم و به جای آن از لاشه سنگی طبیعی و نماهای آجری و مصالح ارزان و زودبازده طبیعی استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز سیستان و بلوچستان بر موضوع توزیع متوازن و یکسان خدمات در نقاط مختلف شهر و نامگذاری بوستان‌ها به نام مبارک شهیدان والامقام این مرز و بوم تأکید کرد و متذکر شد: همانطوری که قبلاً قول داده بودیم قصد ما این است که جهت زیباسازی و احداث بوستان‌های محلی در نقاط مختلف شهر بصورت پایلوت اقدام کنیم که هم اکنون عملیات زیباسازی خیابان شریعتی شمالی در دست اقدام است و انشاالله این امور در سایر نقاط شهر از جمله بلوارهای ورودی شهر، فاز یک زیباسازی میدان حضرت امام (ره) نیز بزودی آغاز خواهد شد و سعی می‌کنیم تا پایان سال آنها را به اتمام برسانیم.

صفت‌گل در زمینه برنامه‌های آینده سازمان پارکها و فضای سبز توضیحاتی داد و افزود: به یاری خداوند چند طرح و پروژه دیگر از جمله اجرای فضای سبز میدان سربازان گمنام واقع در زیباشهر در دستور کار قرار گرفته که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/75005/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول