اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز تا عید قربان

دوچرخه‌سواران سیستان و بلوچستان مسیر زاهدان تا مشهد را رکاب می‌زنند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دوچرخه‌سواران استان سیستان و بلوچستان به منظور گرامیداشت پیوند آسمانی امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و عید سعید قربان مسیر زاهدان تا مشهد را رکاب می‌‌زنند.

دوچرخه‌سواران سیستان و بلوچستان مسیر زاهدان تا مشهد را رکاب می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از ورزش سیستان و بلوچستان، دادخدا شاهوزایی اظهار داشت: دوچرخه‌سواران استان سیستان و بلوچستان به منظور گرامیداشت پیوند آسمانی امیر المومنین (ع) و حضرت فاطمه (س)و عید سعید قربان و همچنین به منظور ترویج و اشاعه پیام سال که همان شعار ازدواج آسان است مسیر 1050 کیلومتری زاهدان -مشهد را به مدت 7 روز رکاب میزنند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استانی و کشوری بالا رفتن سن ازدواج در کشور است که می‌تواند امنیت اجتماعی و ملی را به مخاطره بیندازد که با برگزاری این تور علاوه بر معرفی قهرمانان استانی و بین‌المللی به کشور می‌توان به آثار فرهنگی این تور که همان ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن شرایط مناسب جهت ازدواج برای جوانان در کشور است، نام برد.

انتهای پیام/75005/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول