اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار اسبق ولاسکو در گفت‌وگو با فارس:

موسوی، غفور و معروف مثلث ویرانگر تیم ملی والیبال بودند

دستیار اسبق ولاسکو محمد موسوی، امیر غفور و میر سعید معروف را مثلث ویرانگر تیم ملی والیبال در رقابت‌های آسیایی امارات نامید.

موسوی، غفور و معروف مثلث ویرانگر تیم ملی والیبال بودند

میرمصطفی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان و پیروزی برابر کره جنوبی در دو دیدار اظهار داشت: رقم خوردن چنین نتایجی بیانگر فاصله معنادار والیبال کشورمان با آسیا به خصوص با کشورهای شرق قاره کهن است و بی‌شک در حال حاضر شاهد یک‌دست‌ترین تیم ملی تاریخ والیبال کشورمان است.

وی با بیان اینکه قهرمانی تیم ایران در این مسابقات قابل پیش‌بینی بود خاطرنشان کرد: مثلث ویرانگر محمد موسوی، امیر غفور و سعید معروف عصای دست سرمربی تیم ملی ایران در امارات بودند و تأثیرگذارترین بازیکنان ایران در این مسابقات بودند.

دستیار اسبق ولاسکو تصریح کرد: نتایج و عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی والیبال، پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا در امارات ثابت کرده بود که شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها است.

شجاعی، بهترین بازیکن ایران در این مسابقات را بی‌شک محمد موسوی دانست و گفت: به طور یقین محمد موسوی برترین بازیکن ایران در این مسابقات بود و در اوج پختگی قرار دارد.

وی اضافه کرد: بعد از موسوی نیز امیر غفور با وجود جوانی نشان داد در حال پیمودن مسیر تجربه‌اندوزی است و تا سه سال دیگر به اوج پختگی و تجربه امروز موسوی رسیده و نقش بیشتری را در تیم ملی ایفا خواهد کرد.

شجاعی یادآور شد: سعید معروف پاسور تیزبین تیم ملی کشورمان به مانند رهبری مقتدر داخل تیم ایفای نقش می‌کرد و به همراه موسوی غفور اضلاع یک مثلث ویران‌گر را در مقابل رقبا تشکیل می‌دادند و در قهرمانی تیم ولاسکو در مسابقات جام ملت‌های آسیا در امارات تأثیر عمده‌ای را بر جای گذاشتند.

سرمربی تیم‌شگفتی‌ساز باریج اسانس‌ کاشان در فصل 89 لیگ برتر در عین حال اذعان داشت: بازیکنان تیم ملی در زدن سرویس و دفاع عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند ولی متأسفانه در دریافت‌های اول مثل همیشه از خود ضعف نشان دادند که باید سعی در رفع این مشکل داشته و تیمی را بدون نقص روانه مسابقات آینده کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا موفق شد با برتری قاطع در تمامی دیدارهای خود و واگذاری تنها یک ست قهرمان بلامنازع آسیا لقب گیرد و مجوز حضور در مسابقات والیبال بین قاره‌ای جهان را کسب کند.

انتهای پیام/63010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول