اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوی راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(ع) اصفهان:

بیش از 6000 نفر از مناطق جنگی غرب کشور بازدید کردند

مسئول اردوی راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(ع) اصفهان گفت: شش هزار و 339 نفر از اصفهان از مناطق جنگی غرب کشور بازدید کردند.

بیش از 6000 نفر از مناطق جنگی غرب کشور بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ اسماعیل شریفی عصر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات برنامه راهیان نور امسال اظهار کرد: شش هزار و 339 نفر در قالب اردوهای راهیان نور از ابتدای امسال تاکنون از مناطق غرب بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های راهیان نور از شرکت جوان‌سیر و زیر نظر حمل و نقل و پایانه‌ها است، افزود: هر ساله نیز جشنواره سرزمین نور برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: سال گذشته نیز فرم فراخوان آثار بین اعزام‌شوندگان توزیع می‌شود و سال گذشته 400 نفر در این برنامه شرکت کردند که 17 نفر برتر شناخته شدند.

وی همچنین از برگزاری رزمایش فرهنگی خبر داد و گفت: در این اردوها بسته فرهنگی طراحی شده است که یکی از محتواهای این بسته فرهنگی ثبت دل‌نوشته‌های این افراد است.

شریفی در مورد جزئیات برنامه اعزام راهیان نور گفت: در چهار روز اردوی راهیان نور اعزام‌شوندگان از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه، خرمشهر، اروندکنار و هویزه دیدن و در اردوگاه شهید باکری و شهید مسعودیان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/63012/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول