اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای مخفی اعضا

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان بندرعباس تعیین شد

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان بندرعباس و نماینده این شورا در شورای اسلامی هرمزگان با رای مخفی و اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند.

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان بندرعباس تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این آئین که پیش از ظهر امروز به ریاست احمد مرادی فرماندار و 9 نفر از اعضای شورای اسلامی شهرستان بندرعباس برگزار شد، رضا حیدری‌زاده با پنج رای به عنوان رئیس، جعفر قاسمی‌پور با پنج رای به عنوان نایب رئیس و جعفر مرادی با پنج رای به عنوان منشی انتخاب شدند.

همچنین در این مراسم رضا حیدری‌زاده با رای مخفی و کسب اکثریت نسبی آرا به عنوان نماینده این شورا در شورای اسلامی استان انتخاب شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: اعضای شوراها باید به قوانین شوراها مسلط باشند و مشورتی تصمیم بگیرند و از خود رای بودن و اختلاف و تنش بپرهیزند.

مرادی نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه شوراها پشتوانه مردمی دارند تاکید کرد: شوراها باید برای خدمت رسانی به مردم شهرها و روستاها تلاش کنند و شورای اسلامی شهرستان بندرعباس به عنوان شورایی فرا دست بایستی حتی از شهرها و روستاهای محروم شهرستان بازدید کند و برای رفع مشکلات مردم این مناطق برنامه‌ریزی مدون داشته باشند.

مرادی در پایان بیان داشت: نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان بایستی از حق مردم شهرستان و نماینده استان در شورای عالی استان‌ها دفاع کند.

انتهای پیام/88001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول