اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

موانع و آسیب‌های انتقال آب رودخانه کرج به تهران بررسی می‌شود

استاندار البرز از بررسی موانع و آسیب‌های انتقال آب رودخانه کرج به تهران خبر داد.

موانع و آسیب‌های انتقال آب رودخانه کرج به تهران بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در کارگروه بررسی طرح چگونگی انتقال آب رودخانه کرج به تهران اظهار کرد: انتقال آب رودخانه کرج به تهران دارای مشکلات و آسیب‌هایی است که باید در یک کارگروه تخصصی مورد بررسی دقیق و کارشناسی شده، قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش بارش‌ها و افزایش سطح آلاینده‌ها برای انتقال آب رودخانه کرج به تهران آسیب‌هایی را نیز پیش‌رو داریم.

استاندار البرز با بیان این‌که جلوگیری از پیامدهای منفی این انتقال باید به صورت دقیق و کارشناسی شده، مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: در این راستا با توجه به تمهیدات اندیشیده شده جلوگیری از پیامدهای منفی انتقال آب رودخانه کرج به تهران از طریق احداث تونل و همچنین تأمین آب شرب مردم تهران نیز در کارگروه تخصصی انجام می‌شود.

طاهری به مصوبه دولت قبل درباره طرح انتقال آب رودخانه کرج به تهران اشاره کرد و ادامه داد: مصوبه هیئت دولت قبل قابل اصلاح است لذا باید تمهیدات اساسی در این خصوص انجام شود.

وی گفت: مصوبه هیئت دولت در آن زمان با توجه به موقعیت آن مقطع زمانی به تصویب رسید، لذا در حال حاضر به دلایل مختلف از جمله کاهش میزان بارندگی که در سطح استان و ... با آن مواجه هستیم، می‌توانیم با بررسی آسیب‌های جدی در اجرای این طرح تا حدودی از عواقب جبران‌ناپذیر اجرای آن جلوگیری کرده و با کار کارشناسی شده موانع را برطرف کنیم.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول