اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کودک انجام می‌شود

گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان در شهرری

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با هدف آشنایی والدین با نیازهای کودکان گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان را با عنوان «پا به پا» با حضور ربابه نوری و حمیدرضا انصاری برگزار می‌کند.

گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان در شهرری

سمیه مهدکیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با گردهمایی راهکارهای پرورش نبوغ کودکان اظهار داشت: این همایش با هدف آشنایی والدین با نیازهای کودکان در جهت رشد استعدادها و تقویت مهارت‌های یادگیری برگزار می شود.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی منطقه 20 گفت: همایش پرورش نبوغ کودکان با عنوان «پا به پا» ویژه آموزش والدین و با حضور دکتر ربابه نوری و دکتر حمیدرضا انصاری کارشناسان برجسته کشور در جهت پرورش خلاقیت و استعداد کودک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ربابه نوری بیان کرد: ربابه نوری‌قاسم‌آبادی دارای مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی سال 1384 و عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی دانشگاه تربیت معلم است.

مهدکیا با اشاره به کتاب‌های تالیف شده دکتر ربابه نوری گفت: ارتباطات سالم و انسانی در خانواده براساس استاندارد مهارت‌های سالم زیستن، بهداشت روانی در خانواده، بهداشت بلوغ و بهداشت مادر و کودک از کتابهای تالیف شده وی است.

مسئول واحد آموزش تاکید کرد: در این همایش دکتر حمیدرضا انصاری کارشناس ارشد روان‌شناسی و عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور در ارتباط با تاثیر بازی و نقاشی در روند رشد کودکان و درمان اضطراب پیش از دبستان و دبستان سخنرانی خواهد کرد.

وی با اشاره به والدین و شرکت آن‌ها در این همایش ذکر کرد: والدین و کودکان می توانند با شرکت در همایش مذکور از تجربیات کارشناسان و مشاورین برجسته کشوری بهره‌مند شوند.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی منطقه 20 با اشاره به اینکه در این همایش والدین می‌توانند آسیب‌های کودکان خود را شناسایی کنند، بیان داشت: در این همایش پس از شناسایی آسیب‌های کودکان، مشاوران راهکارهایی نیز برای این امر ارائه می‌شود.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولا در رابطه با این همایش ذکر کرد: والدین می‌توانند به‌طور رایگان در این همایش شرکت و سوالات خود را در پایان جلسه از مشاورین بپرسند.

مهدکیا با اشاره به برنامه‌های دیگر این منطقه برای کودکان ذکر کرد: در این همایش اعضای موسسه UCMAS نیز حضور خواهند داشت و در مورد برنامه  UCMAS (چرتکه) برای والدین و کودکان توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در ارتباط با این همایش برگزار می‌شود، عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های در ارتباط با این همایش می‌توان به برگزاری ایستگاه اشاره کرد که در این ایستگاه کار اجرایی و کارگروهی همایش برگزار می‌شود.

مهدکیا ادامه داد: در این ایستگاه موارد اختلال یادگیری کودکان از طریق بازی، میزان تمرکز کودکان، مهارت‌ها حرکتی دست و پا، تست گودی ناف(نقاشی) و تست هوشی از کودکان گرفته می‌شود.

مسئول واحد آموزش ذکر کرد: این ایستگاه سه‌شنبه 16 مهرماه از ساعت 9 تا 21 به مدت یک روز در کنار فروشگاه شهروند شهرری برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی منطقه 20 با اشاره به این همایش ذکر کرد: این همایش 21 مهرماه از ساعت 10 تا 12 در سالن حضرت ولی‌عصر (عج) واقع در فرهنگسرای ولا برگزار می‌شود.

مهدکیا در پایان با اشاره به محل برگزاری همایش تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به فرهنگسرای ولا واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول