اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان اعلام کرد

تأسیس آکادمی والیبال با هدف کشف استعدادها در خراسان‌رضوی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان با اشاره به تأسیس آکادمی والیبال میزان گفت: از اهداف اصلی این آکادمی کشف استعدادهای والیبال خراسان از سنین کم و آماده‌سازی برای جایگاه‌های بالاتر است.

تأسیس آکادمی والیبال با هدف کشف استعدادها در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز احسان حلمی مدیر عامل باشگاه میزان در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه مالی اعتباری میزان اظهار کرد: اگر بخواهیم کاری را در استان در راستای امر ورزش پیش ببریم و به دنبال ارتقای آن باشیم به صورت جدی پیش خواهیم رفت و امروز این امر در قالب آکادمی والیبال در استان تدوین شده و ما نیز به دنبال هر چه بهتر برگزار کردن دوره‌های مهارت این آکادمی و کشف استعدادهای والیبال خراسان رضوی هستیم.

وی در رابطه با تیم والیبال میزان و حضورش در لیگ گفت: اولویت ما چه در کادر فنی و چه در انتخاب ورزشکار بومی‌گرایی بوده و ما ساختار تیم را به گونه‌ای تشکیل داده‌ایم که ایجاد انگیزه برای جوانان ورزشکار در راس کار قرار گیرد.

حلمی در رابطه با ارتباطات کادر فنی، بازیکنان و انتظار باشگاه فرهنگی ورزشی میزان از تیم والیبال گفت: انتظار ما از تیم والیبال بر پایه اخلاص است و تا به حال هم با این معیار پا به عرصه رقابت گذاشته‌ایم؛ کادر فنی و بازیکنان نیز از ساختار این امر برخوردارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان از ایجاد فضای ورزشی اختصاصی برای فعالیت‌های ورزشی تیم و برگزاری این دوره مسابقات در سالن مهران گفت: در رابطه با موضوع ایجاد فضای ورزشی با اداره کل مذاکراتی صورت گرفته و ما نیز به دنبال این امر سعی بر ایجاد فضای تخصصی و استاندارد برای تمرین ورزشکاران و استفاده برای مسابقات هستیم.

به گفته حلمی، امسال نیز به دنبال برگزاری مسابقاتی که در سالن مهران برگزار می‌گردد باید به استانداردسازی این سالن پرداخت تا منجر به آسیب‌دیدگی ورزشکاران نگردد.

وی در رابطه با همکاری هیئت والیبال برای برگزاری مسابقات این رشته ورزشی ابراز کرد: هیئت والیبال باید شرایط را به گونه‌ای برای برگزاری مسابقات آماده کند که امسال بتوانیم از شرایط مساعدی برای برگزاری مسابقات بهرمنده شویم و با توجه به میزان آماده‌سازی تیم و صرف هزینه‌های جانبی امسال هم باید به اجبار در امر آماده‌سازی سالن مهران وارد عمل شویم.

حلمی در رابطه با بودجه امسال نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته با توجه به تغییرات ایجاد شده در بدنه تیم والیبال میزان، افزایش 80 درصدی بودجه را تا به حال دارا بوده‌ایم.

وی از ایجاد سایت تخصصی موسسه فرهنگی ورزشی میزان خبر داد و گفت: سایت تخصصی برای باشگاه فرهنگی و ورزشی طراحی شده که ما در آن برنامه‌های متفاوتی برای هواداران در نظر گرفته‌ایم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان به آکادمی والیبال میزان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف اصلی این آکادمی کشف استعدادهای والیبال خراسان از سنین کم و آماده‌سازی برای جایگاه‌های بالاتر و سپس حضور در تیم‌های متفاوت والیبال در کشور است که تا به حال بالغ بر 150 نفر در این آکادمی ثبت نام کرده و مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی این آکادمی بر عهده مربیان و کارشناسان رسمی والیبال ایران در خراسان است.

انتهای پیام/2202/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول