اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

وضعیت کلانتری‌ها باید ساماندهی شود

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه وضعیت کلانتری‌ها در شان کارکنان نیروی انتظامی و مردم نیست، گفت: کلانتری محل کار نیروهای جان بر کف انتظامی است و این وضعیت باید ساماندهی شود.

وضعیت کلانتری‌ها باید ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری پیش ‌از ظهر امروز در همایش پلیس با بانک‌ها در سالن همایش بانک ملی، اظهار داشت: خانواده‌های کارکنان نیروهای انتظامی باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه جامعه ما جوان است و جوانان هم ریسک‌پذیر هستند، تصریح کرد: فراوانی آسیب‌های اجتماعی را شاهد هستیم و تلاش ما بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در افق 1404 امن‌ترین کشور منطقه است، گفت: برای تحقق این افق چشم‌انداز، نیازمند هستیم همه مسئولان استانی و کشوری با همکاری بین‌بخشی، قدم‌های خوبی برای حفظ آرامش و امنیت مردم بردارند.

این مسئول با اشاره به پاکسازی برخی منطق جرم‌خیز در ساری، اذعان داشت: تردد افراد سالم در این مناطق، سبب کاهش جرائم می‌شود.

باقری با بیان اینکه وضعیت کلانتری‌ها در شان کارکنان نیروی انتظامی و مردم نیست، خاطرنشان کرد: کلانتری محل کار نیروهای جان بر کف انتظامی است و این وضعیت باید ساماندهی شود.

رئیس شعب بانک ملی مازندران نیز در این همایش گفت: امنیت، نیاز شهر است و نیروی انتظامی در این زمینه به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

اسحاق قاسمی تصریح کرد: در جامعه‌ای که امنیت اقتصادی حاکم نباشد امنیت نظامی هم حاکم نخواهد بود.

انتهای پیام/86007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول