اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سمیرم خبر داد

جمع‌آوری 130 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی سمیرم گفت: تاکنون بیش از 130 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها در این شهرستان جمع‌آوری شده که این میزان کمک‌ها نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

جمع‌آوری 130 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

عبدالرضا خودسیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از جشن عاطفه‌ها در شهرستان سمیرم همزمان با سراسر کشور از 6 تا 12 مهر ماه خبر داد و ادامه داد: این مراسم امسال همچون سال‌های قبل با هدف کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در 58 مدرسه با شعار هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم شهرستان از افزایش 50 درصدی میزان کمک‌های مردمی در این جشن نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: در هفته گذشته به مناسبت جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش، کمیته امداد، صدا و سیما و اصناف در 40 پایگاه مدرسه‌ای شهر سمیرم و 18 پایگاه مدرسه‌ای روستایی این شهرستان این جشن برگزار گردید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سمیرم تصریح کرد: جشن عاطفه‌های امسال با استقبال بیشتر مردم در جایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی و همکاری مناسب اداره آموزش و پرورش در مدارس نسبت به سال‌های قبل متفاوت بود.

وی اضافه کرد: تعداد پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در سال‌جاری نسبت به قبل افزایش یافته و علاوه بر پایگاه‌های شهری و روستایی یک پایگاه در خروجی شهر سمیرم و یک پایگاه در شهر اصفهان برپا شده بود.

خودسیانی افزود: چهارشنبه 10 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در همه مدارس شهرستان سمیرم جشن عاطفه‌ها برگزار و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان سمیرمی برای رسیدن به دست نیازمندان جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: همه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده مدارس شهرستان سمیرم برای کمک به نیازمندان همان مدرسه جمع‌آوری شده و توسط مدیر هر مدرسه به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

این مسئول گفت: تاکنون بیش از 130 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع‌آوری شده و در حال حاضر 60 میلیون ریال دیگر از خیران این شهرستان در حال جمع‌آوری است.

انتهای پیام/2301/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول