اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سنندج:

رسالت نهادهای آموزشی آشنایی کودکان با حقوق فردی است

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان سنندج رسالت نهادهای آموزشی به ویژه آموزش و پرورش را آشنا کردن کودکان با حقوق فردی آنها عنوان کرد.

رسالت نهادهای آموزشی آشنایی کودکان با حقوق فردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، غلامعلی کرمی‌نیاز پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین هفته ملی کودک در مدرسه ابتدایی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آموزش درست، محبت ورزیدن به کودک و توجه به نیازهای کودک مهم‌ترین رسالتی است که والدین و معلمان باید به آن توجه کنند.

وی کودکی را مهم‌ترین مرحله دوران رشد دانست و گفت: معلمان با پوشیدن خلعت بزرگ انبیا نسبت به تعلیم و تربیت کودکان موظفند و باید آنها را با وظایف و حقوق خودشان آشنا سازند.

وی یادآور شد: کودکان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و آینده سازان کشورمان به شمار می روند و تربیت صحیح آنها منجر به داشتن جامعه ای هدفمند و پیشرفته است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: اگر به خواسته های کودکان توجه کنیم درقبال آنها نیز به نصایح و آموخته های بزرگترها بیشتر اهمیت خواهند داد.

کرمی نیاز اضافه کرد: در دین اسلام پرورش انسان و به کرامت رساندن آنها وظیفه و رسالت پیامبران بوده و دین اسلام بر این مهم تاکید کرده است.

وی در پایان به وظایف کودکان در قبال توجهات والدین پرداخت و گفت: کودکان باید با احترام گذاشتن به بزرگترها و کسب علم و دانش قدردان زحمات والدین و معلمان خود باشند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، معلمان و دانش آموزان برگزار شد، دانش‌آموزان با اجرای سرود و شعر این روز بزرگ را جشن گرفتند.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از کتاب در معرض دید دانش‌آموزان قرار گرفته بود.

انتهای پیام/79007/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول