اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی نقش مهمی در موضوع امنیت دارند

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: دستگاه‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی در موضوع امنیت نقش مهمی دارند که نقش آنها نادیده گرفته می‌شود.

دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی نقش مهمی در موضوع امنیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش مرزداران استان بوشهر با بیان اینکه همواره باید قدردان نعمت سلامت و امنیت باشیم، اظهار داشت: زمانی که امنیت وجود دارد به آن توجهی نداریم اما وقتی ناامنی ایجاد می‌شود متوجه می‌شویم امنیت چه موضوع مهمی که از سوی خداوند به ما هدیه داده شده است.

وی با بیان اینکه، به امنیت در تمام ابعاد نیاز داریم، گفت: دستگاه‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی در موضوع امنیت نقش مهمی دارند که نقش آنها نادیده گرفته می‌شود.

جمیری اظهار داشت: احساس مسئولیت خدایی و احساس نظارت الهی، اعتقادات دینی و نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه و پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی از مؤلفه‌های مهم امنیت محسوب می‌شود.

وی گفت: در استان بوشهر با حضور مرزنشینان معتقد یکی از بهترین شرایط امنیتی را شاهد هستیم و باید قدردان آن باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر تأکید کرد: حضور سپاه‌های شهرستانی و رده‌های سپاه و بسیج با تعامل خوبی که با نیروی انتظامی، دریابانی و شورای تأمین وجود دارد شاهد شرایط امنیتی خوبی در استان هستیم.

جمیری اضافه کرد: حضور بسیجیان در بیش از 2500 رده شامل واحد، پایگاه و نواحی با وجود تعامل با نیروهای مرزبانی و دریابانی می‌تواند کمک بسیار مؤثری در بحث امنیت در استان بوشهر باشد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول