اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مطرح کرد

اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات دشمن در دریا

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و دریابانی در استان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی، تحرکات دشمن در دریا را به خوبی رصد می‌کند.

اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات دشمن در دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی رزمجو صبح امروز در همایش مرزنشینان استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی خود برای مردم و نظام اقتدار به ارمغان آورده‌اند، اظهارداشت: امروز دریابانی جامعه نگر و همه جانبه فکر، طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی می‌کند.

رزمجو اضافه کرد: دریابانی با وجود اتاق فکری که دارد با قانونمداری و همکاری با مرزنشینان توانسته ‌است  امنیت قابل توجهی را تامین کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: خدامحوری، مردم‌داری، قانون‌مداری، ایثارگری، فداکاری، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری از جمله ویژگی‌های برجسته نیروهای دریابانی است.

وی تصریح کرد: سرعت عمل، دقت تحرک تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها، قابلیت‌‌ها و توانمندی‌ها و از خودگذشتگی‌های مرزنشینان همراه با نیروهای مسلح و دریابانی اقتداری بی نظیر را خلق کرده است.

رزمجو گفت: هر کدام از دریابانان همواره در حال توسعه دانش و فن‌آوری، ارتقاء استانداردهای حرفه‌ای پلیسی، نوسازی و تخصصی‌سازی برای اجرای ماموریت‌ها هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تقویت واحدهای گشتی در دریا و شناورها در ابعاد مختلف و توسعه سامانه‌ها و تسهیلات کنترل موثر در امنیت مرزها و مناطق جغرافیایی ایران به خوبی رقم می‌خورد.

رزمجو یادآور شد: توسعه انضباط اجتماعی، امنیت اخلاقی، رضایتمندی عمومی مردم، گسترش روحیه امید و نشاط و تعمیق آداب و آئین شهروندی در خشکی و دریا از جمله توانمندی‌های نیروی دریابانی است.

رزمجو گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، دریابانی و نیروی انتظامی و به طور کلی شورای تامین در استان بوشهر برقرار است که موجب شده امنیت قابل قبولی در استان ایجاد شود.

رزمجو یادآور شد: اشرافیت اطلاعاتی و برخوردهای عملیاتی نیروهای دریایی سپاه و دریابانی موجب شده امروز در ابعاد مختلف و در مرزهای استان بوشهر امنیت قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/66006/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول