اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

برپایی نمایشگاه امنیت و اقتدار در آستان امامزاده جعفر شهید (ع)

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم گفت: همزمان با هفته ناجا و با همکاری نیروی انتظامی و آستان امامزاده جعفر شهید (ع)، نمایشگاه امنیت و اقتدار برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه امنیت و اقتدار در آستان امامزاده جعفر شهید (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، احمد صادقی گفت: امسال همزمان با هفته ناجا و با همکاری پلیس به‌ویژه کلانتری 19، نمایشگاه امنیت و اقتدار با نام شهید علیرضا همایی فصیح در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید (ع) برپا شد.

وی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه 14 مهرماه با حضور سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و خانواده شهید همایی فصیح در این مکان مقدس برگزار شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم با بیان این‌که این نمایشگاه دارای ده‌ها غرفه گوناگون در موضوعات مختلف است، خاطرنشان کرد: آشنایی با شهدای پلیس، ارتباط با نیروی انتظامی و مراکز مشاوره آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عرضه نرم‌افزار و کتاب، کودک و نوجوان، آشنایی با روش‌های مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله غرفه‌های این نمایشگاه هستند.

گفتنی است، نمایشگاه امنیت و اقتدار تا جمعه در 2 نوبت صبح و عصر پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود و مردم قم می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 19 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول