اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای نیات موقوفات

طرح زائران حرم رضوی در استان سمنان اجرا می‎شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات، طرح زائران حرم رضوی به منظور ‌کمک به زائران امام رضا (ع) و تأمین هزینه سفر مشهد مقدس افراد مستمند در استان سمنان اجرا می‎شود.

طرح زائران حرم رضوی در استان سمنان اجرا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‎الاسلام عبدالله واحدی امروز با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در خصوص زیارت حرم علی‌بن موسی‏الرضا (ع) با رویکرد شفاف‎سازی و اطلاع‎رسانی از آثار و برکات وقف عملیاتی می‎شود.

وی ترویج فرهنگ زیارت را یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: به منظور دست‎یابی به این مهم، ایجاد وقف جدید برای زیارت حرم مطهر ائمه(ع) و امامزادگان ضروری است.

واحدی با تشریح منابع تأمین اعتبار اجرای این طرح معنوی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای نیاتی که از طرف واقف خیراندیش برای کمک به زائران امام رضا (ع) در جهت پرداخت هزینه سفر مشهد به افراد مستمند اختصاص داده شده، نسبت به اعزام افراد واجد شرایط بر اساس متن وقف‎نامه‎ها و درآمد این‎گونه موقوفات استان سمنان اقدام می‎شود.

پرداخت هزینه سفر و اقامت زائران و برنامه‎ریزی مناسب جهت تکریم آنان در قالب کاروان‎های زیارتی از محل اجرای نیات مرتبط تسهیلات اعطایی این طرح به واجدان شرایط است که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به آن اشاره داشت.

به گفته وی، این طرح از 22 تا 26 مهرماه سال جاری (مقارن با ایام عرفه و عید سعید قربان) اجرا می‎شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان زائران حرم رضوی مستمندان و افرادی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده‎اند و واجد شرایط دریافت خدمات و تسهیلات هستند را جامعه هدف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول