اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:

حضور پرشور ادارات در جشن عاطفه‎ها حضوری انقلابی و ارزشی بود

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان حضور پرشور بسیجیان ادارات در جشن عاطفه‎ها را حضوری انقلابی و ارزشی دانست که نقش بسیج را در تداوم ارزش‎های ایرانی و اسلامی نشان داد.

حضور پرشور ادارات در جشن عاطفه‎ها حضوری انقلابی و ارزشی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارمندان استان سمنان، محمد نوروزیان با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‎ها با مشارکت کمیته امداد و بسیج ادارات استان سمنان ابتکاری و برای اولین بار در کشور بود، گفت: کمک‎هایی از قبل جمع‎آوری شده کارکنان، توسط مسئولان پایگاه‎های بسیج و مدیران ادارات تحویل پایگاه مستقر در میدان سعدی سمنان شد که این امر باعث شد تا در این پایگاه شور و اشتیاق مردم در کمک به این نهاد نیز به طور چشمگیری گسترش یابد.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان عنوان کرد: با برگزاری جشن عاطفه‎ها مردم فهیم و نوع‎دوست سمنان با حضور در پایگاه‎های جشن عاطفه‎ها و اهدا کمک‎های نقدی و غیرنقدی خود، شادی را بین همنوعان تقسیم کردند.

وی ادامه داد: پخش زنده مصاحبه‎های مسئولان و مردم حاضر در پایگاه میدان سعدی سمنان از طریق استودیو سیار مستقر شده در این میدان باعث شد تا جمعیت گسترده‎ای از مردم در این جشن مشارکت فعال داشته باشند.

نوروزیان در پایان از همه کسانی‎ که در برپایی این جشن تلاش داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/2249/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول