اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان مشخص شد

مهتاب کرامتی نماینده و علی معلم داور سیفژ در جشنواره فیلم کودک

مجمع سیفژ چهار نماینده و سه داور را در جشنواره فیلم کودک دارد که مهتاب کرامتی به عنوان نماینده و علی معلم به عنوان داور از سوی سیفژ به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اعزام می‎شوند.

مهتاب کرامتی نماینده و علی معلم داور سیفژ در جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از امروز ساعت 18 رسماً آغاز به کار می‎کند.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان شامل بخش‎های مختلفی است ، همچنین ارگان‎ها و نهادهای مختلفی نمایندگان خود را به این جشنواره اعزام خواهند کرد.

مجمع عمومی سیفژ  یا همان مرکز بین‎المللی فیلم‌سازان کودک یکی از نهادهایی است که نمایندگانی را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان دارد، سیفژ  وابسته به یونسکو که از سال 88 دفتر مرکزی آن به ایران منتقل شده است. دفتر مرکزی «سیفژ»  پیش از این در «مونترال» کانادا و یک سال آخر در آفریقا مستقر بوده است و با کسب رأی مجمع عمومی در رقابت با کشور آلمان برای اولین بار به ایران و قاره آسیا منتقل شد.

تعدادی از دست اندرکاران حقیقی و حقوقی سینمای کودک ایران از حدود 19 سال پیش به عضویت سیفژ این مرکز فرهنگی 53 ساله – درآمدند و از 9 سال پیش با انتخاب فرشته طائرپور به عنوان یکی از اعضای هیئت رییسه برای اولین بار در سابقه سیفژ، ایران وارد هسته مدیریتی این مرکز شد.

مجمع سیفژ نیز هرساله نمایندگان و داوران خود را به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اعزام می‎کنند تا از نزدیک شاهد برگزاری جشنواره فیلم کودک باشند.

بهار یگانه، پانته‌آ معصومی، مهتاب کرامتی و فرشته طائرپور نمایندگان سیفژ در جشنواره فیلم کودک و نوجوان هستند.

و همچنین هیئت داوران سیفژ در جشنواره امسال، نانژوند گودا از هندوستان، و امانوئلا پندیک از رومانی و علی معلم تنها ایرانی حاضر در این جشنواره هستند.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63019/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول