به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمینژاد، علیرضا پرنیان اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی امور بهرهوری و تحول اداری شرکت ملی گاز، اهداف، برنامهها و اقدامات پالایشگاه خانگیران در حوزه تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع توسط تیم مجربی از ارزیابان شرکت ملی گاز ایران در تاریخ 9 مهرماه جاری به مدت دو روز مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این ارزیابی که براساس مدل 11 معیاری ارائه شده از سوی شرکت ملی گاز ایران انجام شد، مصادیق اجرایی کلیه خدمات ارائه شده به ارباب رجوع شامل مراجعین، کارکنان، جامعه و دستگاههای اجرایی، مشتریان درون و برون سازمان در سال 1391 و برنامههای بهبود مرتبط با حوزههای ذکر شده به صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
پرنیان تصریح کرد: تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از برنامههای تحول اداری است که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.
انتهای پیام/2202/غ