اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور

نرم‌افزار ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهد در گناباد تولید شد

مدیر دبیرستان شاهد گناباد گفت: با هدف انجام فرآیند ادامه تحصیل دانش‌آموزان به صورت نظام‌مند، برای اولین‌بار در سطح کشور نرم‌افزار ثبت‌نام دانش آموزان شاهد در این شهرستان تولید شد.

نرم‌افزار ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهد در گناباد تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد قامتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف انجام فرآیند ادامه تحصیل دانش آموزان به صورت نظام‌مند، نرم افزار ثبت‌نام دانش آموزان شاهد برای نخستین‌بار در کشور توسط معاون فناوری دبیرستان شاهد امام خمینی(ره) گناباد تولید شد.

قامتی گفت: برای تولید این نرم افزار آخرین بخشنامه‌ها و شیوه‌نامه‌های آموزشی متوسطه و آئین‌نامه‌های مدارس شاهد مورد توجه قرار گرفته و با توجه به عملکرد دانش آموز از لحاظ آموزشی، وی را به یکی از گروه‌های واجد یا فاقد شرائط ادامه تحصیل در مدارس شاهد تقسیم‌بندی می‌کند.

این مقام مسئول بیان داشت: می‌توان نمرات خام مورد نیاز نرم افزار را از سامانه دانا دریافت نموده و پس از ثبت در نرم‌افزار، آنها را پردازش و نتیجه را به صورت نامه‌ای اداری در اختیار اولیا و دانش آموزان قرار داد.

مدیر دبیرستان شاهد گناباد با بیان اینکه این نرم افزار حاصل بیش از 200 ساعت تلاش مستمر است، افزود: به حداقل رساندن دخالت عوامل انسانی و اعمال عدالت آموزشی به نحو مطلوب‌تر از جمله امتیازات این نرم افزار است.

وی تصریح کرد: این نرم افزار را می‌توان برای تمامی مدارس شاهد دخترانه و پسرانه و در تمامی مقاطع تحصیلی به کار برد.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول