اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سرنوشت لیگ مبهم است/ کار افشین نه عادلانه بود نه سزاوارانه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سرنوشت لیگ تا روزهای پایانی هم در صدر و هم در انتهای جدول مبهم است.

سرنوشت لیگ مبهم است/ کار افشین نه عادلانه بود نه سزاوارانه

زلاتکو کرانچار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی ما برابر مس کرمان سرعت لازم را نداشت، اما باید این را هم در نظر داشت که حریف ما به صورت بسته و منطقی جلوی ما بازی کرد که باید از این بابت به آنها تبریک گفت.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم به چه دلیل هافبک‌های ما در بازی برابر مس کرمان نتوانستند تأثیر لازم را داشته باشند که موجب شد کفه ترازو به سود تیم کرمانی شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به اعتراض آرش افشین و قهر این بازیکن اشاره کرد و افزود: این حق هر بازیکنی است که پس از پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کند، اما اینکه وی با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرده را باید بگویم افشین سراسر هفته گذشته را از دردی که از ناحیه قوزک پا داشت ابراز شکایت می‌کرد، به جز دو روز پیش از آغاز مسابقه که به یکباره خودش را به تمرینات تیم ملحق کرد تا بتواند در بازی برابر مس به میدان برود، اما این کار وی نه عادلانه و سزاوارانه و نه حق بازیکنانی است که در چهار دیدار آخر ما توانسته بودند پیروزی خوبی را کسب کنند. 

وی تأکید کرد: روی نیمکت هم زمانی که این بازیکن مشاهده کرد ما سه تعویض خود را انجام دادیم از من درخواست کرد که داخل رختکن برود که من هم به وی گفتم شما بازیکن حرفه‌ای هستی و وظیفه‌ات نشستن روی نیمکت است و پس از انجام بازی آزاد هستی که هرکاری را خواستی انجام بدهی و ترک وی از ورزشگاه پس از پایان بازی هیچ مشکلی نداشت.

کرانچار در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه سپاهان جباری، نویدکیا و آرش افشین را از دست داده است به نظر می‌رسد در خط هافبک و حمله با مشکل مواجه شود و چه برنامه‌ای برای این موضوع در نظر دارید؟ ادامه داد: در سه تا چهار بازی اخیرمان در این دو خط مشکل چندانی نداشتیم و احسان حاج‌صفی، اروین بولکو، امید ابراهیمی و حسین پاپی بسیار خوب کار می‌کردند، اما مشکل ما در بازی با مس این بود که نمی‌توانستیم بازی روانی را ارائه کنیم و این تنها مشکلی بود که نتوانستیم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنیم، اما به مرور همین بازیکنان وظایف خودشان را به خوبی انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که کیفیت لیگ تا به اینجای کار چگونه بوده است و به نظر می‌رسد پایین‌تر از گذشته باشد، اذعان کرد: خیر، کیفیت لیگ در سال جاری به مراتب بهتر از سال گذشته است، چراکه اگر دیده باشید فولاد خوزستان در خانه‌اش نخستین شکستش را متحمل شد و از سوی دیگر ما نیز به طور تقریبی حریفان صدر جدولی خود را شکست دادیم و به اعتقاد من لیگ تا آخرین لحظات هم در پایین جدول و هم در بالای جدول مبهم خواهد بود.

انتهای پیام/63020/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول