اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار:

تعامل سازنده لازمه پیشرفت برنامه‎های فرهنگی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: تعامل سازنده با دستگاه‎های اجرایی، لازمه پیشرفت برنامه‌های فرهنگی است.

تعامل سازنده لازمه پیشرفت برنامه‎های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان گرمسار افزود: باید برای پیشرفت اهداف فرهنگی همه دست به دست هم داده و از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تجربه کاری نشان داده که موفقیت در انجام کارها بر پایه همکاری متقابل و مستمر با کلیه دستگاه‎ها و نهادهای فرهنگی با رعایت دستورالعمل‎هاست که تاکنون نتیجه مطلوب و درخور توجهی را به همراه داشته است.

سایری اظهار داشت: امیدواریم با توجه به سابقه انجام امور فرهنگی در عرصه دینی و ملی در شهرستان گرمسار، این روند رو به رشد و همراه با درخشش و پویایی بیشتر و دربرگیرنده و تحت‎الشعاع قرار دهنده اکثریت افراد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان باشد.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار نیز در این دیدار گفت: تعامل بین اداره تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران همیشه قابل توجه و تأمل بوده و امروز نیز توقع می‎رود که این تعامل و همکاری بیشتر باشد.

رضا قنبری به فعالیت‎های فرهنگی انجام شده و دستاوردهای سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‎های سپاه و بسیج می‎تواند مکمل برنامه‎های اداره تبلیغات اسلامی باشد.

وی با اشاره به ساخت خانه‎های عالم در روستاهای محروم بر اساس طرح محرومیت‎زدایی خاطر نشان کرد: در مرحله اول اعتبارات دریافتی تعداد چهار خانه سازمانی در روستاهای شهرستان گرمسار از جمله کرند، جلیل‎آباد، کوشک و منگر ساخته شده و این نهاد در رابطه با سایر برنامه‎های فرهنگی آمادگی هرگونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول