اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

مشی رهبری حجت شرعی و قانونی در تمام مسائل کشور است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشی مقام معظم رهبری حجت شرعی، قانونی، عرفی و اخلاقی در تمام مسائل کشور است و در هر زمینه‌ای تعیین‌کننده خواهد بود.

مشی رهبری حجت شرعی و قانونی در تمام مسائل کشور است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته در هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اهدای سردوشی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های ارتش بیانات راهگشا و بسیار ارزشمندی ارائه فرمودند.

وی ادامه داد: بنده و دو نفر دیگر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز افتخار و سعادت پیدا کردیم در این مراسم باشکوه حضور داشته باشیم.

حسینی حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: دولت باید به فرامین، فرمایشات و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به‌دقت گوش فرا دهد.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، دولت باید مراقب باشد در اقدامات خود به‌ویژه در عرصه بین‌المللی شتاب‌زده عمل نکند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هوشیاری و افق‌های روشنی در اقدامات دولت دیده می‌شود، تصریح کرد: رفتار دشمن همواره ثبات نداشته است و این موضوع باید فراموش نشود.

حسینی با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمن بود، عنوان کرد: دولت باید براساس تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: مشی مقام معظم رهبری حجت شرعی، قانونی، عرفی و اخلاقی در تمام مسائل کشور است و در هر زمینه‌ای تعیین‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول