اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خواستار شد

اتخاذ تمهیدات لازم برای عملی شدن تفکر اصلاح الگوی مصرف

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از دستگاه‎های اجرایی استان سمنان، اتخاذ تمهیدات لازم برای عملی شدن تفکر اصلاح الگوی مصرف را در این استان خواستار شد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای عملی شدن تفکر اصلاح الگوی مصرف

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا جراحی با ارسال نامه‌ای به تمامی مدیران دستگاه‎های اجرایی استان سمنان خواستار توجه همگانی در راستای عملی شدن تفکر اصلاح الگوی مصرف از طریق انجام اقدامات اصلاحی و همکاری همه‎جانبه با شرکت گاز استان سمنان به عنوان تأمین کننده اصلی انرژی مهم گاز طبیعی در استان سمنان شد.

مدیر‎عامل شرکت گاز استان سمنان در این نامه از تمامی مدیران دستگاه‎های اجرایی خواسته است تا با پیش‎بینی و نصب تجهیزات دوگانه سوز و تهیه سوخت جایگزین و همچنین انجام تمهیدات لازم جهت کاهش مصارف از طریق عایق‎کاری فضاها و لوله‎های حامل انرژی، نصب تجهیزات کنترل دمایی، کاهش و یا تلفیق فضاهای کاری در حد امکان و نهایتاً اقدامات ممیزی و بازرسی و نظارت بر عملکرد سیستم‎های گرمایشی به مدیریت هر چه بیشتر مصرف انرژی توجه خاص داشته باشند تا به حول و قوه الهی امسال نیز بتوانیم با همکاری دو جانبه و یا چند جانبه آسایش هر چه بیشتر را برای آحاد مردم شریف استان سمنان فراهم آورند.

جراحی به تلاش کارکنان بخش‎های مختلف این شرکت در تأمین انرژی پایدار در زمستان امسال اشاره کرد و افزود: شرکت گاز استان سمنان تمامی تلاش خود را معطوف به تأمین انرژی پایدار در سطح استان سمنان داشته اما نتیجه مطلوب از طریق همکاری آحاد مردم شریف استان سمنان و به خصوص مدیران دستگاه‎های اجرایی به مسائل ایمنی و صرفه‎‎جویی به دست خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: با کمی توجه به مسائل فوق می‎توان علاوه بر تأمین آسایش خانواده‎ها و کارکنان شاغل در ادارات علاوه بر جلوگیری از هدر رفت انرژی از پرداخت‎های بیش از نیاز جلوگیری به عمل آورده و مصارف را به سمت کار و تولید و افزایش درآمد ملی سوق دهیم.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول