اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول نمایندگی اداره راه و شهرسازی سرولایت

برنامه‌های اجرایی افزایش سطح ایمنی راه‌های سرولایت تشریح شد

مسئول نمایندگی اداره راه و شهرسازی سرولایت، برنامه‌های اجرایی این نمایندگی در راستای افزایش سطح ایمنی راه‌های این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های اجرایی افزایش سطح ایمنی راه‌های سرولایت تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محسن شریف‌نژاد افزود: پاکسازی و تعمیر تابلوهای موجود و تجدید خط‌کشی راه‌ها، آشکارسازی نقاط پر حادثه برای افزایش توجه و دقت رانندگان و تعویض و تعمیر حفاظ‌های گاردریل در محل‌های صدمه دیده در طول راه‌ها از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: آرام‌سازی و مدیریت سرعت در راه‌ها به ‌ویژه قبل از تقاطع‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها و گردنه‌ها با استفاده از علائم خط‌کشی و شیار لرزاننده از جمله اقدامات گسترده این نمایندگی با هدف افزایش سطح ایمنی راه‌ها است.

مسئول نمایندگی اداره راه و شهرسازی سرولایت یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های سفر در جاده‌ها را وضعیت مناسب رویه‌‌های راه یا تأسیساتی چون پل‌ها، تونل‌ها و گردنه‌ها ذکر کرد.

شریف‌نژاد با اشاره به اقداماتی که در این زمینه صورت پذیرفته است، اظهار کرد: به‌ منظور ارتقای کیفیت رویه راه‌ها نسبت به اجرای روکش آسفالت و عملیات لکه‌گیری اقدام شده است.

وی اضافه کرد: عملیات تعمیرات اساسی پل‌ها در محور شهری چکنه - آبروان با هشت متر دهانه پل، مرمت ‌خوردگی بتن دال و قرنیز و مرمت آبنمای سنگی راه روستایی بیدخان عشق‌آباد با استفاده از اعتبارات منابع ملی و استانی به ‌صورت اساسی انجام شده است.

شریف‌نژاد خاطرنشان کرد: این نمایندگی در امر راهداری با تمام توان و تجربه مشغول اجرای عملیات طرح‌های بزرگ و کوچک عمرانی برای خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول