اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صعود به قله 5681 متری دماوند

کوهنوردان رودهنی بر بلندای بام ایران ایستادند

کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به قله پنج هزار و 681 متری دماوند صعود کردند.

کوهنوردان رودهنی بر بلندای بام ایران ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن امروز گفت: به همت اداره تربیت بدنی و گروه کوهنوردی واحد رودهن، زیر نظر معاونت دانشجویی و در راستای برنامه صعود در فصول مختلف طبق تقویم سالیانه، اولین صعود پاییزه کوهنوردان واحد رودهن با موفقیت همراه بود.

بهرام صالح‎نیا تصریح کرد: این صعود از جبهه جنوبی و با توجه به وزش باد با سرعت 50 کیلومتر در ساعت انجام شد و اعضای تیم در زمان برنامه‎ریزی شده موفق به فتح قله شدند.

این مربی کوهنوردی ادامه داد: تمامی صعودها به قله‎های مختلف طبق تقویم سالیانه و با برنامه‎ریزی دقیق با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی صورت می‎گیرد و به لطف خدا تاکنون تمامی صعودها با موفقیت انجام شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: صعود به قله دماوند اولین برنامه از تقویم پاییزی بود؛ نفراتی که در این برنامه موفق به فتح قله شدند شامل داریوش بهادری، محمدرضا همتی، محمد آقامیرزایی، علی براری، پویا همدانی، علی طاهرقلی، الله‎وردی جبارپور، کاظم امجدی، محمد شیرمحمدی و حسین زارع بودند.

مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در  رودهن

به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

این مسابقات در بخش خواهران در رشته‎های شطرنج، دو امدادی و بدمینتون و در بخش برادران در رشته‎های شطرنج، تیراندازی و دارت انجام شد.

در این دوره از مسابقات، 150 ورزشکار خواهر و برادر در دو سطح دانشجویی و کارکنان طی چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات اول تا سوم با تقدیم حکم قهرمانی و جایزه تقدیر شد.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول