اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع درمانی پنجم آذر سمنان:

سلامت‎محوری باید در جامعه نهادینه شود/ پرفشاری خون جدی گرفته شود

مدیر مجتمع درمانی پنجم آذر سمنان گفت: سلامت‎محوری در رأس برنامه‌هاست و باید در جامعه نهادینه شود.

سلامت‎محوری باید در جامعه نهادینه شود/ پرفشاری خون جدی گرفته شود

محمد نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در خصوص خدماتی که به بسیجیان و عموم مردم داده می‌شود، اظهار کرد: مجتمع درمانی پنجم آذر دارای 14 پزشک متخصص شامل متخصص اطفال، کلیه، قلب، داخلی، گوش حلق و بینی، پوست، زنان و زایمان، ارتوپد، جراح عمومی، مامایی، روان‎شناس، کارشناس تغذیه، فیزیوتراپی و دندان‌پزشکی و هفت پزشک عمومی است.

وی از دیگر بخش‌های این درمانگاه را اورژانس خواهران و برادران، داروخانه، جراحی سطحی، نوار قلب، ختنه، شست‌وشوی گوش، سوراخ کردن گوش و حجامت عنوان کرد.

مدیر مجتمع درمانی پنجم آذر سمنان افزود: در صورتی که انسان می‌خواهد به سلامتی کامل برسد، باید به ابعاد معنوی توجه شود و تمامی کسانی که با منبع معنوی در ارتباط هستند، به آرامش رسیده‏اند.

نطنزی بیان کرد: در این مجتمع به مناسبت هفته دفاع مقدس، 22 پزشک عمومی، 16 متخصص داخلی، 11 تزریقات و 80 دندان‎پزشکی به صورت رایگان به عموم مردم ارائه خدمات داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر چند پرفشاری خون، علت اصلی بروز بیماری‌های قلبی و عروقی است و بیش از نیمی از سکته‌های مغزی و بیماری‌های قلبی و عروقی به علت پرفشاری خون است، اما می‌توان با فرهنگ‌سازی و صحیح مصرف کردن مواد غذایی از بروز این بیماری کاست.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول