اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تدابیر شدید امنیتی در آستانه بزرگداشت روز 6 اکتبر در مصر

در آستانه بزرگداشت روز 6 اکتبر در مصر نیروهای ارتش مصر میدان مصطفی محمود در خیابان مهندسین را با استفاده از سیم‌های خاردار مسدود کرده‌اند و تدابیر شدید امنیتی در سراسر مصر اجرا شده است.

تدابیر شدید امنیتی در آستانه بزرگداشت روز 6 اکتبر در مصر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، نیروهای ارتش مصر امروز با وجود پایان یافتن حالت ممنوعیت آمد و شد میدان «مصطفی محمود» را در خیابان مهندسین با استفاده از سیم خاردار مسدود کردند.

وزارت کشور مصر و نیروهای ارتش در مصر به مناسبت سالروز 6 اکتبر (14 مهر) و پیش از حرکت مردم به سوی میادین اصلی قاهره، حالت فوق العاده اعلام کرده‌‌ و میدان التحریر را مسدود کرده‌‌اند.

یک منبع آگاه امنیتی در پلیس قاهره نیز اعلام کرد که مراسم بزرگداشت این روز از ساعت چهار عصر آغاز و تا ساعت 22 شب ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بعد از ساعت 22 شب به هیچ گروهی اجازه نخواهیم داد در خیابان‌ها حضور داشته باشند و به اخوانی‌ها و آشوبگرها اجازه نخواهیم داد مراسم جشن را برهم بریزند.

نیروهای گارد ریاست جمهوری نیز خیابان‌های منتهی به قصر ریاست جمهوری را صبح امروز و پیش از آغاز تظاهرات جریان تمرد مسدود کرده‌اند و 20 خودروی زرهی نیروهای امنیت مرکزی نیز در اطراف مسجد «عمر بن عبدالعزیز» مستقر شده‌اند.

پیشتر ریاست جمهوری مصر نیز در بیانیه‌ای هشدار داد که هرگونه تظاهرات ضد ارتش در مراسم بزرگداشت روز 6 اکتبر جاسوسی برای کشورهای خارجی تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول