اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

رئیس جمهور در سازمان ملل از حیثیت ایران دفاع کرد

استاندار لرستان گفت: اشتیاق و علاقه دولتمردان دنیا به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان، اعتبار و حیثیت ایران را نشان داد.

رئیس جمهور در سازمان ملل از حیثیت ایران دفاع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند صبح امروز در دیدار با روسا و فعالان ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان‌‌های لرستان با اشاره به اینکه شما قبل از انتخابات هدف و وظایفی داشته‌اید، که به یاری خداوند از پس آنها با موفقیت برآمدید، گفت: اکنون و بعد از انتخابات نیز شما وظایف و اهدافی دارید که باید با تمام توان در راستای تحقق آنها حرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی اطلاع‌رسانی از دستاوردها و پیامدهای استقرار دولت تدبیر و امید، حمایت و پشتیبانی از مدیران و مسئولان و صداقت با مردم از عمده‌ترین وظایف فعالان سیاسی است، اظهار کرد: مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و ما به عنوان خدمتگزار باید با مردم صادق باشیم.

این مقام مسئول افزود: دولت تدبیر و امید بنا دارد که آمارهای صحیح و واقعی به مردم ارائه دهد چرا که مردم با شعور سیاسی، آگاهی و بصیرتی که دارند آمارها و حرف‌های ناصواب و غلط را به‌ خوبی تشخیص می‌دهند.

بازوند در بیان دستاوردها و پیامدهای استقرار و آغاز به کار دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: دیدیم که با پیروزی دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبودی رفت و امید در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی وارد شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پائین آمدن قیمت دلار و ارز، طلا، اتومبیل و اشتیاق و علاقه کشورهای مهم دنیا به سرمایه‌گذاری و ایجاد روابط با ایران از پیامدهای مهمی بود که در کوتاه مدت اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه همین که رئیس جمهور در مجامع بین‌المللی صحبت می‌کند و در سالن‌ها و صندلی‌های مملو از جمعیت دولتمردان کشورهای دنیا به این سخنرانی گوش می‌دهند این نشان از اعتبار و حیثیت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود اولویت‌ها و برنامه کاری خود را تشریح کرد و افزود: لرستان سال‌هاست که از بیکاری و عدم اشتغال و عدم سرمایه‌گذاری رنج می‌برد و ما تلاش خواهیم کرد در این زمینه اقدامات عملی و مؤثری انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: من معتقد هستم که در سال های گذشته فرصت‌سوزی‌های فراوان صورت گرفته که باید تلاش کنیم جلوی این فرصت‌سوزی‌ها را بگیریم.

بازوند فراهم آوردن بسترها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری،‌تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران، بخش خصوصی و کمک گرفتن از مردم، نخبگان، خواص، علما، روحانیان، نمایندگان مجلس و ... را از برنامه‌های خود اعلام کرد و یادآور شد: استان لرستان دارای مردمی ارزشمند و متعهد هستند که شایستگی و لیاقت بهتر زندگی کردن را دارند و ما باید تلاش کنیم که مردم طعم رفاه و آرامش را بچشند.

لازم به ذکر است در این دیدار تعدادی از رؤساهای ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان‌های لرستان مسائلی را مطرح کردند.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول