اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت محمدرضا مظفر و عباسعلی زارعی

اصول‌الفقه منتشر شد

کتاب ارزشمند اصول‌الفقه به همت محمدرضا مظفر و عباسعلی زارعی از سوی انتشارات بوستان کتاب روانه بازار چاپ و نشر شد.

اصول‌الفقه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کتاب اصول‌الفقه از جمله تازه‌های نشر انتشارات بوستان کتاب است که در قطع وزیری و 692 صفحه به قیمت 26 هزار تومان به مخاطبان و جویندگان علوم دینی عرضه شده است.

در مقدمه این اثر می‌خوانیم: «اصول» یکى از دانش‏هاى پر ارجى است که طالبان علوم دینى را در مسیر «اجتهاد» مدد مى‏رساند و شیوه «استنباط» را تعلیم مى‏دهد. فقیهان شیعى در طول یک‌هزار سال با تلاش اصولى کتاب‏هاى فراوانى نگاشته‏اند که بیشتر آن‌ها «پژوهشى» هستند و خصلت «آموزشى» ندارند. اصولیان معاصر هم با توجه به شیوه‏هاى آموزشى جدید، آثار بدیع و تازه‏اى خلق کرده‏اند که یکى از آن‌ها «اصول فقه»، تالیف علامه نواندیش محمدرضا مظفر است. این کتاب تاکنون بارها چاپ شده است اما طبع کنونى آن را موسسه بوستان کتاب با تصحیح و ویرایش جدید، عهده‏دار شده است.

«هدایت شده» اثری ویژه کودکان

کتاب «هدایت شده» از جمله آثار جدید و تازه‌های نشر موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی است که توسط مهدی صادقی به چاپ رسیده است.

در این اثر داستان‌هایی کوتاه ویژه گروه سنی کودکان و نوجوان ارائه شده است. کتاب «هدایت شده» در قطع خشتی به قیمت 2 هزار تومان منتشر شده است.

پژوهشی جدید در آیه تطهیر

پژوهشی جدید در آیه تطهیر عنوان اثری از عبدالرحمان باقرزاده است که در قطع وزیری و با 844 صفحه به قیمت 33 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان و جویندگان مباحث قرآنی قرار گرفته است.

در مقدمه این اثر ارزشمند آمده است: در میان افتخارات مکتب اهل‌بیت (ع) و پیروان آن‌ها، آیه تطهیر چون نگینی می‌درخشد و بسان تاج افتخاری است که دقت در ابعاد گسترده و بررسی منصفانه پیام‌های ژرف و عمیق آن، حقانیت این مکتب را بیش از پیش روشن می‌سازد و جان‌های تشنه را سیراب و روح انسان‌های شیفته را در آسمان ولایت به پرواز در می‌آورد.

آنچه در این اثر ارائه شده پژوهش نسبتاً جامع و به دور از تعصبی است که با تکیه بر منابع اصیل اهل‌سنت صورت گرفته و ضمن اثبات انحصار مصادیق آیه در اصحاب کساء، به ادعاها و شبهات مختلف براساس موازین علمی پاسخ داده است.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول