اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش بسیج میامی:

جنگ نرم روح و روان جوانان را نشانه رفته است

مسئول تربیت و آموزش بسیج قدس میامی گفت: جنگ سرد با جسم‌ها سر و کار دارد، اما جنگ نرم به روح و رسوم اخلاقی افراد حمله برده و ما امروز دچار جنگ نرم هستیم.

جنگ نرم روح و روان جوانان را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اسکندرپور صبح امروز در مراسمی که با حضور سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در هیئت عاشقان ولایت میامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جنگ نرم آن که حرف اول را می‌زند و سرباز زره‎پوش تمام عیار است؛ برای دشمن بحث رسانه است و امواج اینترنت در قالب شبکه‌های مختلف می‌خواهند کارهایی را انجام دهند که حقیقت دین و رسم و رسوم زندگی اسلامی از بین برود.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند ما را به وسیله عقاید و سنت‌های باطل از اهل بیت (ع) و دیگر بزرگان جدا کنند و آن چیزی که ما اکنون به آن نیازمند هستیم، تقویت سبک زندگی اسلامی است و اگر ما بتوانیم آن را درک کنیم، می‌توانیم سنت‎های خود را نگه داریم و از دست ندهیم.

مسئول تربیت و آموزش بسیج قدس میامی خاطر نشان کرد: ماهواره‌ها شبکه‌های مختلفی را دارا هستند که 150 شبکه آن فقط مخصوص فارسی‎زبانان و شیعیان است و ما نسبت به مسائل اخلاقی غافل هستیم و اگر بدانیم دین اسلام چه چیزهای با ارزشی دارد قدر آن را می‌دانیم و از آن جدا نمی‌شویم.

اسکندرپور عنوان کرد: کسی که رفتار غیردینی دارد، اگر سنگین‌ترین عبادات را هم داشته باشد، نمی‌تواند وارد بهشت شود.

وی یادآور شد: در جامعه ما کسانی که مدعی مذهب هستند، کینه‌ای هستند و کینه همانند کرمی درون سیب است که اگر درون سیب بماند آن را کم کم از بین می‌برد.

مسئول تربیت و آموزش بسیج قدس میامی گفت: اگر می‌خواهید در جامعه موفق زندگی کنید، باید خوش گفتار باشید، حتی با افراد جاهل نیکو سخن بگویید و اگر می‌خواهید بهشتی شوید مقابل توهینی که به شما می‌شود، توهین نکنید.

وی افزود: در پشت بام‌های ما سربازهای دشمن قرار دارند و برای برطرف کردن این مشکل باید به سنت‌های خودمان برگردیم.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول