اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب مازندران:

سهمیه‌بندی آرد بخش زیراب نیاز به بازنگری دارد

بخشدار زیراب مازندران با اشاره به برخی مشکلات در سهمیه‌بندی و توزیع آرد گفت: سهمیه‌بندی آرد بخش زیراب نیاز به بازنگری اساسی دارد.

سهمیه‌بندی آرد بخش زیراب نیاز به بازنگری دارد

حشمت الله سمیعی امروز در حاشیه برگزاری جلسه بررسی مشکلات توزیع و سهمیه‌بندی آرد بخش زیراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به حضور بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه، رئیس اتحادیه آرد و نان بخش زیراب، عاملان توزیع آرد بخش زیراب و معاون سیاسی فرمانداری سوادکوه در این جلسه، گفت: سهمیه آرد شهرستان سوادکوه در سال گذشته برابر با 20 هزار کیسه در ماه بود که به حدود 12 هزار کیسه کاهش یافته است.

بخشدار زیراب مازندران از توزیع ماهانه حدود 4 هزار و 300 کیسه آرد در این بخش خبر داد و افزود: ادارات و نهادهای مختلف مستقر در بخش زیراب و شناور بودن جمعیت این بخش باید در اختصاص سهمیه آرد مورد نظر قرار گیرد.

وی زائر پذیر بودن امام‌زاده ابوطالب و امام‌زاده عبدالحق، اختصاص نان به ادارات و نهادهایی که کارکنان آنان ساکن شهرستان‌های اطراف هستند را از دلایلی دانست که باید در سهمیه‌بندی آرد مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: سرویس دهی سهمیه آرد بخش زیراب به ادارات و نهادهای مختلف و وجود جمعیت شناور در این بخش از دلایلی است که بازنگری سهمیه آرد این بخش را دو چندان می‌کند.

سمیعی به شلوغی‌های نانوایی‌های بخش زیراب اشاره کرد و گفت: کاهش سهمیه آرد سبب تعطیلی چند واحد نانوایی و شلوغی در واحدهایی دیگر را فراهم کرده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به برخی از نتایج این جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه مکاتباتی را برای افزایش سهمیه آرد با اداره غله انجام دهد و سهمیه‌بندی‌ها را بر اساس سهمیه‌بگیران بازنگری کند.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب رایزنی‌های لازم برای انعکاس جمعیت شناور و بررسی موارد لازم برای استفاده از خدمات رفاهی را پیگیری کند و اتحادیه امور صنفی نیز سهمیه‌بندی سطح شهر را بر اساس میزان پاسخگویی به متقاضیان برنامه‌ریزی کند.

انتها ی پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول