اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار فرماندهان ارتش با استاندار اصفهان مطرح شد

اعلام آمادگی ارتش برای امدادرسانی در حوادث غیر مترقبه

در دیدار فرماندهان ارتش مستقر در استان اصفهان با استاندار اصفهان، ارتش آمادگی خود را جهت ارائه خدمات امدادی در صورت بروز حوادث غیرمترقبه در استان اعلام کرد.

اعلام آمادگی ارتش برای امدادرسانی در حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با فرمانده‌هان ارتش استان تصریح کرد: احساس امنیت که توسط ارتش برای مردم و جامعه ایجاد می‌شود ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برکات زیادی به همراه داشت، افزود: شجاعت و دلیری ارتش و عملکرد نیروهای آن در دفاع مقدس قابل تقدیر و افتخارآمیز است.

استاندار اصفهان از ظرفیت بالا و قابلیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و یادآور شد: این نیروی نظامی جمهوری اسلامی، شهدای بزرگی را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

وی ضمن نام بردن از شهدای بزرگ ارتش از جمله شهید سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: وجود چنین یگان‌های شجاع و کارآمد در استان اصفهان، برای من افتخار بزرگی است.

زرگرپور با بیان اینکه در رابطه با حل مسائل ارتش در استان خود را موظف می‌دانم، اعلام کرد: در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: شأن ارتش ما بسیار فراتر از کمک‌هایی است که مورد درخواست قرار گرفته و حداکثر تلاش خود را تا موقعی که در استان اصفهان حضور دارم جهت رفع مشکلات آنان انجام خواهم داد.

استاندار اصفهان از دلاورمردی نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس یاد نمود و افزود: احساس امنیت که ارتش برای مردم و جامعه ایجاد می‌نماید بسیار ارزشمند است.

در این دیدار مسئولان ارتش نیز آمادگی خود را جهت ارائه خدمات امدادی در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در استان اعلام نمودند.

انتهای پیام/2301/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول