اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار امام جمعه فیروزکوه:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‏رنگ نشود

امام جمعه فیروزکوه با ابراز گلایه‏‌مندی از کم‏رنگ شدن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی آحاد جامعه، نسبت به عواقب این روند هشدار داد.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‏رنگ نشود

حجت‌‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به فرارسیدن 30 ذی‏‌القعده، سالروز شهادت جوادالأئمه(ع) به بیان روایتی از آن حضرت در باب امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

امام جمعه فیروزکوه گفت: این دو فریضه الهی دو مخلوق خدا هستند که اگر کسی آنها را یاری کرد، خداوند عزیزش می‌‏دارد و اگر کسی آنها را رها کرد، خداوند او را عِقاب می‏‌کند.

استیری هشدار داد: متأسفانه ملاحظه می‏‌شود که عمل به این دو فریضه الهی در جامعه رنگ باخته و کم‏رنگ شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی که به برکت خون شهدا و انفاس قدسی امام راحل برقرار شده است، این ارزش‌‏های اسلامی و انقلابی از سوی برخی افراد نادیده گرفته می‏‌شود.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: نحوه ظاهر شدن و حجاب برخی دختران جوان و حتی زنان مسن در سطح جامعه، اختلاط در برخی مراسم عروسی و . . . که گلایه بسیاری از شهروندان فیروزکوهی را به دنبال داشته، از جمله مصادیق این مسئله در سطح شهرستان فیروزکوه است.

وی بیان داشت: آحاد جامعه به خصوص نیروهای خدوم سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان در این راستا وظیفه دارند.

استیری یاداور شد: فیروزکوه یک شهر مذهبی و انقلابی است؛ بیش از ربع قرن از برپایی نخستین نماز جمعه در آن می‏‌گذرد و در انقلاب و دفاع مقدس تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه فیروزکوه ابراز تاکید کرد؛ آحاد مردم شهرستان فیروزکوه باید با اهتمام به این دو فریضه الهی، موجبات خشنودی خداوند و ارتقای فرهنگ جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول