اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس خبر داد

اجرای 90 درصد امور عمرانی پردیس

شهردار پردیس از اجرای 90 درصد امور عمرانی این شهر در سال 92 طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

اجرای 90 درصد امور عمرانی پردیس

محمد لاله امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به طور ذاتی در مناطقی مانند پردیس با برخورداری از اقلیمی سردسیر نمی‏‌توان کار عمرانی خاصی در 6 ماه دوم سال انجام داد؛ هر چند در سایه خدمات واحد عمران شهرداری پردیس، 90 درصد امور در همان نیمه نخست اجرا شده است.

وی ادامه داد: بازه زمانی مذکور فرصت مناسبی است تا در سایه برنامه‏‌ریزی‏های مدون، طرح‏‌های اجرایی مناسبی را برای ارائه خدمات به جمعیت قابل توجه کنونی و فردای پردیس پیشنهاد داد.

شهردار پردیس اضافه کرد: واحدهای مختلف شهرداری پردیس باید با آینده‌‏نگری، امور خود را با جمعیت آینده پردیس مطابقت دهند تا خللی در امور خدماتی ایجاد نشود؛ در این بین، ارزیابی دو شاخص توان اجرایی و اولویت‌‏بندی خدمات می‏‌تواند یاریگر مسئولان واحدها باشد.

لاله، حرکت مجموعه شهرداری پردیس به سمت و سوی ایجاد زمینه‏‌های لازم برای کسب درآمدهای پایدار در سایه بهره‌‏گیری از توان بخش خصوصی را نیاز امروز این شهر خواند و بر لزوم توجه مسئولان واحدهای شهرداری به این امر تأکید کرد.

افزایش رفاه کارکنان شهرداری پردیس

شهردار پردیس با تأکید بر لزوم افزایش رفاه کارکنان این مجموعه، عنوان کرد: امروز می‏توان با راه‏‌اندازی تعاونی مسکن، تعاونی مصرف، فراهم‏‌سازی استفاده از امکانات ورزشی و ... بر سطح رفاهی کارکنان زحمت‏کش شهرداری پردیس افزود.

وی اذعان داشت: امروز در سایه زحمت این کارکنان، شهرداری پردیس در ارزیابی اخیر استانداری تهران در ردیف سه شهر برتر استان قرار گرفته و این مهم بر وظیفه مسئولان برای فراهم‏‌سازی رفاه بیشتر برای آنها می‌‏افزاید.

شهردار پردیس، تکریم ارباب رجوع را اصلی اساسی و رکنی رکین در مجموعه شهرداری پردیس خواند و بیان داشت: یکی از شاخص‏‌های مورد برآورد کارشناسان ارزیاب استانداری تهران که خوشبختانه شهرداری پردیس سربلند از آن خارج شد، تکریم ارباب رجوع بود.

لاله در پایان اضافه کرد: نباید این اصل مهم تنها به آن نقطه محدود شود؛ حتی اگر مطالبه شهروندی با ضوابط قانونی و توان مالی و اعتباری شهر و شهرداری همخوانی نداشت، باید در فضایی مملو از احترام و صمیمیت موضوع را برای وی شرح داد؛ بی‏شک در چنین شرایطی مردم فهیم پردیس با وجود نتیجه نگرفتن از پیگیری‏‌های خود از همان روی خوش کارمندان راضی و خشنود می‏‌شوند.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول