اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

به علت شدت جراحات

معترض آمریکایی که خود را در برابر کنگره به آتش کشید، جان خود را از دست داد

فرد معترضی که دیروز خود را در برابر ساختمان کنگره آمریکا به آتش کشیده بود، امروز به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

معترض آمریکایی که خود را در برابر کنگره به آتش کشید، جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرد سیاه‌پوستی که دیروز خود را در برابر ساختمان کنگره آمریکا به آتش کشیده بود، به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

این خبر را سخنگوی پلیس واشنگتن اعلام کرده است. به گفته «آراز آلالی» یکی از سخنگو‌های پلیس، این فرد جمعه‌شب در بیمارستان درگذشته است.

به گفته وی، شدت جراحات و سوختگی این فرد به حدی بوده است که برای تشخیص هویت وی باید از نمونه دی‌ان‌ای و دندان وی استفاده شود.

این فرد روز جمعه بعد از ریختن بنزین بر روی بدنش، خود را در پارک «نشنال مال» به آتش کشید. هنوز انگیزه این فرد از این اقدام اعلام نشده و پلیس در حال بررسی این موضوع است.

برخی منابع از احتمال ارتباط اقدام این فرد و تعطیلی دولت آمریکا خبر داده‌اند. دولت فدرال آمریکا از هفته گذشته و در پی عدم توافق دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در مورد بودجه، تعطیل شده است. در پی این اتفاق حدود 800 هزار کارمند دولت به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند. بیش از 1.3 میلیون نفر هم در حالی باید به کار خود ادامه دهند که تا زمان از سرگیری فعالیت دولت، حقوقی دریافت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول