اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نیشابور:

نیشابور در بحث مشارکت‌های اقتصادی عقب است

شهردار نیشابور گفت: این شهرستان در بحث مشارکت‌های اقتصادی عقب است و از هفته آتی به‌ دنبال پیگیری بسته سیاست‌های مشارکت‌های اقتصادی خواهیم بود.

نیشابور در بحث مشارکت‌های اقتصادی عقب است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، محمدحسن زرندی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تسریع در اجرای پروژه‌های شهری، اصلاح مبلمان، بازسازی و ساماندهی ورودی‌های شهری را دنبال خواهم کرد.

وی با تاکید بر شفاف‌سازی منابع مالی و اجرای کامل قوانین، خاطرنشان کرد: به ‌دنبال استفاده حد‌اکثری از ظرفیت‌های درون شهرداری و همچنین منابع انسانی و مالی برون شهرداری هستم.

شهردار جدید نیشابور با تشکر از همراهی شورائیان با شهرداری، اضافه کرد: احساس مسئولیت بسیار سنگینی از رای شورای چهارم می‌کنم و من عملا نماینده حداقل 200 هزار نفر از مردمی هستم که به اعضای این شورا رای داده‌اند.

زرندی با بیان اینکه به‌دنبال هماهنگی کامل بین اعضای شورا و اجرای قوانین توسط شهرداری هستم، اظهار امیدواری کرد: رسانه‌های گروهی مردم را در همراهی با برنامه‌های توسعه شهرداری و تنظیف عمومی، نگهداری فضای سبز و پیشگیری از سوانح یاری کنند.

وی اضافه کرد: تغییرات بسیار اساسی و کلان در نظام مدیریت منابع این شهرداری ایجاد می‌کنم.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول