اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور

توحید بوشهر مقابل میهمان خود متوقف شد

تیم فوتبال توحید نماینده استان بوشهر از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور در دیداری خانگی مقابل شهرداری یاسوج به تساوی یک بر یک رضایت داد.

توحید بوشهر مقابل میهمان خود متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این دیدار که عصر امروز در زمین شماره دو ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی به‌دست آوردند، اما سهم هر کدام یک گل بود.

برای تیم شهرداری یاسوج بهروز پروینی و برای تیم توحید بوشهر ایوب پرند گلزنی کردند، این نخستین امتیاز نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول امیدهای کشور محسوب می‌شود.

تیم فوتبال توحید نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول امیدهای کشور در هفته نخست مقابل حریف خود شکست خورده بود و عصر امروز به نخستین امتیاز خود دست یافت.

شهرداری یاسوج از تیم‌های مدعی این گروه برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، اما توحید بوشهر به جای شاهین عامری نماینده سال گذشته استان بوشهر که امسال از حضور در رقابت‌ها انصراف داده بود در رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور حضور دارد.

هشت بازیکن تیم امید توحید بوشهر در تیم بزرگسالان این تیم حضور دارند و در همین هفته در لیگ دسته سوم کشور هم با حریف خود رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول